Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@02:02:26 GMT

افزایش نسبی دمای هوا در روزهای آینده

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۷۲۹۰

افزایش نسبی دمای هوا در روزهای آینده

به گزارش «تابناک»، صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوا در روزهای آینده گفت: طی دو روز آینده در برخی مناطق شمال غرب و سواحل دریای خزر در ساعات بعدازظهر رشد ابر و بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد و در روز شنبه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا افزایش نسبی خواهد داشت، ادامه داد: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید رخ می‌دهد و خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه آسمان اغلب مناطق کشور صاف پیش‌بینی می‌شود در مورد وضعیت هوای تهران نیز گفت:‌ در روز پنج‌شنبه آسمان تهران صاف، گاهی وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا نیز افزایش می‌یابد به گونه‌ای که پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تهران در روز یکشنبه (۱۱ خردادماه) بیشینه دمای ۳۸ و کمینه دمای ۲۴ خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ونزوئلا ال پالیتو غیزانیه نفت ونزوئلا مجلس یازدهم دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی هواشناسی پیش بینی وضع هوا افزایش دما وزش باد ونزوئلا ال پالیتو غیزانیه نفت ونزوئلا مجلس یازدهم دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۳ درجه را نشان می‌دهد.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۴۹ درصد و دید افقی بیش از ۱۰‌کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۰ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر سه متر بر ثانیه و ۱۱ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده
  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان
  • پیش‌بینی هوای آخر هفته تهران
  • افزایش دمای تهران طی روزهای پایانی هفته
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر