Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت:  باگرم شدن هوا متاسفانه باز هم بی توجهی افراد سبب بروز حریق در جنگل‌های منطقه حفاظت شده محیط زیست (بوزین و مره خیل باینگان) گردید.

کولانی بیان کرد:  با نهایت تاسف  در این حادثه احسان عزیزی یکی از رزمندگان تیپ تکاور انصارالرسول «ص» جوانرود پایگاه مره خیل هنگام اطفا حریق دچار سوختگی شدید گردید که به علت شدت جراحات جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او  ضمن عرض تسلیت به خانواده متوفی خطاب به عاملین اینگونه حریق‌ها گفت: شما بایستی هم در دنیا و هم در آخرت پاسخگوی این اقدام خود باشید چرا که ضمن از بین بردن سرمایه ملی کشور جان بسیاری از هموطنان را نیز به خطر انداخته و منابع معیشتی آن‌ها را نیز نابود می‌کنید.

او از محیط زیست استان خواست که موضوع شناسایی عاملین را به جد در دستور کار خود قرار دهد و خواستار توجه همه جانبه مردم و مسئولین به عرصه‌های منابع طبیعی شدند که شاهد تکرار بروز این گونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست منابع طبیعی حیات وحش آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی

منابع خبری رژیم اسرائیل از عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی خبر دادند - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از عملیات ضد صهیونیستی در غرب قدس اشغالی خبر دادند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، بر اثر زیرگیری با خودرو در غرب قدس اشغالی، دو صهیونیست زخمی شدند.

منابع مذکور افزودند که مجریان این عملیات که دو نفر بودند، موفق شدند صحنه  حادثه را ترک کنند.

عملیات ضد صهیونیستی در رام الله

 

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • شرکت حدود ۱۰ هزار نفر از روستاییان در کارگاه‌های آموزش اطفای حریق
  • تصاویری از عملیات تطفای حریق در بازار بندرعباس