Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با توجه به این‌که سازمان سنجش آموزش کشور، تاریخ و نحوه برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A ۲۰۲۰) را برا‌ی هفت دوره متوالی آینده اعلام کرده، طبق تقویم ارائه شده از سوی این سازمان، صد و چهل و سومین آزمون تولیمو دوشنبه ۲۶ خردادماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرایند برگزاری آزمون ساعت هشت صبح آغاز خواهد شد، و داوطلبان باید قبل از شروع فرایند در محل برگزاری حضور داشته باشند. از آنجایی که آزمون به صورت الکترونیکی و از طریق رایانه برگزار می­ شود برای داوطلبان کارت ورود به جلسه پیش‌بینی نشده ­است و نیازی به ارائه کارت شرکت در جلسه آزمون در این روش نیست.

داوطلبان باید با یک یا دو کارت شناسایی معتبر شامل کارت ملی هوشمند، شناسنامه عکس­دار، گذرنامه، گواهینامه رانندگی و کارت پایان خدمت (برای آقایان)، به حوزه امتحانی ذیربط مراجعه کنند.

انتهای پیام/

168 / 167 تولیمو ْآزمون تولیمو آزمون الکترونیکی سازمان سنجش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تولیمو آزمون تولیمو آزمون الکترونیکی سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری

به گزارش خبرنگار مهر، پس از چند روز انتظار داوطلبان، نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش و پرورش جهت حضور داوطلب در فرایند ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام- معاینات پزشکی- بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش- سنجش و ارزیابی تکمیلی) اعلام شد.

هر یک از داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت موظفند طبق مفاد اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش در مراحل ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است حداکثر سه روز پس از اعلام نتایج نسبت به تکمیل نمون برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک که مورد نیاز در سامانه اقدام نمایند.

کد خبر 6085268 علی قدمی

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • ۳۲۷ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری
  • رقابت بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۳
  • کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور از فردا دوشنبه توزیع می شود
  • زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ + زمان دریافت، محل برگزاری sanjesh.org
  • انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور از روز دوشنبه