Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@04:24:26 GMT

فراخوان دومین دوره هنرواره حبیب منتشر شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۷۳۳۸

فراخوان دومین دوره هنرواره حبیب منتشر شد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل از انتشار فراخوان دومین دوره هنرواره حبیب به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یاد نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

«علی واحد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فراخوان دومین دوره هنرواره حبیب به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یاد نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: این هنرواره با هدف انعکاس و انتقال میراث گران سنگ هشت سال دوران دفاع مقدس و مقاومت اسلامی به نسل امروز و آینده تدوین شده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: دفاع مقدس، ولایت مداری و تدوام و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی؛ دفاع مقدس، دفاع از حریم آل الله و مقاومت بین الملل اسلامی (لبنان، عراق، فلسطین، یمن، سوریه و ...)؛ دفاع مقدس و جنگ نرم و دفاع مقدس امتداد خط سرخ عاشورا از جمله موضوع های این هنرواره است.

 

واحد خاطر نشان کرد: علاقمندان و هنرمندان متعهد می توانند آثار خود را در بخش های داستان کوتاه، شعر، نواهای حماسی و پوستر به دبیرخانه این هنرواره ارسال کنند.

 

وی افزود: چهل سال تداوم پایداری (به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس) و سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز جان برکف اسلام و ولایت از بخش های ویژه این هنرواره است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تاکید کرد: علاقمندان برای آشنایی با مقررات هر بخش و یا اطلاعات بیشتر در موضوع های هنرواره می توانند با شماره تلفن 33744301 – 045 تماس بگیرند و یا از طریق شبکه های اجتماعی به نشانی @habib_fest2 مراجعه کنند.

 

واحد اعلام داشت: آخرین مهلت ارسال آثار تا 25 شهریور ماه 1399 خواهد بود و آئین اختتامیه و معرفی برگزیدگان نیز در آبان ماه سال جاری برگزار می شود و به چهار نفر از برگزیدگان هر بخش لوح تقدیر و جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: در بخش داستان تعداد صفحه های اثر از پانزده صفحه یا حدود چهار هزار کلمه تجاوز نکند و داستان‌های ارسالی قبلاً در کتاب مستقل یا مشترک یا نشریه ای منتشر نشده باشد و آثار به صورت تایپی در دو نسخه به همراه فایل اثر در قالب لوح فشرده(سی دی) ارسال شود البته محدودیتی از نظر کمّی برای ارسال آثار وجود ندارد.

 

وی یادآور شد: در بخش شعر نیز اشعار می تواند به دو زبان فارسی و ترکی ارسال شود و محدودیتی در ارسال اثر وجود ندارد و دبیرخانه جشنواره، اشعار ارسالی را در قالب یک کتاب چاپ و منتشر خواهد کرد.

واحد بیان کرد: بخش سرود و نوای حماسی شامل نوای حماسی: شامل هم نوازی ساز و آواز در حوزه های موسیقی (سنتی، آذربایجانی، پاپ) با کلام، سرود: شامل تکخوانی و همخوانی گروهی، رزم نوازی: اجرای مارش و سرودهای نظامی توسط یگان‌های رزم نواز نیروهای مسلح است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اذعان داشت: در بخش سرود و نوای حماسی نیز شرکت‌کنندگان می بایست لوح فشرده حاوی اثر را به همراه فرم تقاضا به نشانی دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و هر اجرا شامل یک بخش بدون تنفس با مدت زمان حداکثر30 دقیقه خواهد بود و آثاری که در بازه زمانی 1394 تا 1399 تولید شده است، مجاز به شرکت در این هنرواره است.

 

واحد خاطر نشان کرد: در بخش پوستر شركت براي عموم هنرمندان استان آزاد است و آثار ارسالی می بایست متناسب با موضوع هنرواره طراحی شود و محدودیتی از نظر کمی برای ارسال اثر وجود ندارد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی هنرمندان متعهد و انقلابی هنرواره حبیب مقاومت اسلامی اردبیل مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین دوره کاری حرفه‌ای «رایان» با هدف ترابیت راهبران تحول دیجیتال با مشارکت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

در این دوره که برگزاری آن ۱۲ ماه به طول می‌انجامد، بر اساس ارزیابی سابقه و رزومه متقاضیان، برگزیدگان این طرح در هر مرحله به انجام پروژه در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی پیرامون مسائل اصلی توسعه دیجیتال کشور می‌پردازند.

متقاضیان ضمن انجام پروژه در طول مدت کارورزی، علاوه بر کسب تجربه کاری در اصلی‌ترین سازمان‌های خصوصی و دولتی این حوزه، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌ها صاحب نظران و خبرگان حوزه دیجیتال کشور استفاده می‌کنند و علاوه بر آن با دریافت حقوق اشتغال تمام وقت، از سایر مزایا از جمله سوابق بیمه تأمین اجتماعی نیز برخوردار می‌شوند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس rayan-bmi.ir، کانال بله به آدرس ble.ir/rayaan_bmn مراجعه یا با شماره ۰۹۶۰۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6086500 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد
  • فراخوان سراسری «وعده صادق» منتشر شد
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد