Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، بر‌ اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از مرکز مدیریت راه‌های کشور در شبانه‌روز گذشته وبر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2هزار و 304 تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به‌روز قبل 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 درصد کاهش تردد را شاهد هستیم.

بر اساس این گزارش آزاد‌راه‌های کرج-تهران با 134هزار و 993 ، قزوین-کرج با 121هزار و 385 وکرج-قزوین با 120 هزار و 694 تردد، بیشترین تردد ثبت‌شده خودرو را به خود اختصاص داده‌اند.

در حال حاضر تردد روان در تردد روان در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت‌وبرگشت) جریان دارد ولی ترافیک سنگین در محور ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک را شاهد هستیم و ضمناً محورهای شمالی کشور فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

همچنین تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 روز پنجشنبه 99/03/08 الی ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای قطعه یک آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورين پلیس‌راه در محل ، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 روز پنجشنبه 99/03/08 الی 2 بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) هم مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به‌صورت دوطرفه است.

شایان‌ذکر است اوج تردد بین ساعات 18 الی 19 و كمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت گرفته است كه هم‌وطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

انتهای پیام/4145

منبع: آنا

کلیدواژه: پلیس راه راههای کشور ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمده تصادفات در ۵ استان/ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۵۸۵ نفر از هموطنان در تصادفات شهرها و جاده‌ها جان خود را از دست دادند.

وی افزود: عمده تصادفات در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان، خوزستان و خراسان رضوی بود. با توجه به وسعت جاده‌های این استان‌ها رانندگان از ایستگاه‌های بین راهی که برای استراحت پیش بینی شده حتماً استفاده کنند و بعد ادامه حرکت داشته باشند.

سرهنگ شیرانی گفت: علت عمده تصادفات خستگی و خواب آلودگی و خروج از جاده و واژگونی بوده است، همچنین سرقت غیر مجاز سبقت غیر مجاز ۲ عامل اصلی در بروز حوادث است.

وی ادامه داد: ۸۲ درصد کل حوادث در جاده‌های کشور ناشی از سرعت و سبقت غیرمجاز مجاز خستگی خواب آلودگی و عدم توجه به جلو است که برای سرعت و سبقت غیرمجاز که نتیجه تعجیل رانندگان در رسیدن به مقصد است و با توجه به اینکه آمار زیادی از حوادث را به خودش اختصاص پلیس برنامه ویژه‌ای برای برخورد با این تخلفات دارد و اصلی‌ترین برنامه بحث سرعت متوسط در جاده‌ها که در حال انجام است.

سرهنگ شیرانی گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است که روزانه ۲۶ میلون تردد می‌شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش داشته که این کاهش ناشی از شرایط نامساعد جوی در روزهای ابتدایی سال بوده است و همچنین بیشترین پیک تردد در جاده‌های کشور مربوط به به ۷ فروردین بوده است.

محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور باز او تردد در حال انجام است و عمده سنگینی ترافیک در جاده چالوس و آزادراه تهران شمال است که با توجه به ظرفیت پایین جاده در طول روز با ترافیک سنگین مواجه می‌شود و توصیه می‌شود برای سفر به استان‌های شمالی از محورهای جایگزین هزار، فیروزکوه و قزوین _رشت تردد کنند.

وی همچنین در خصوص اعمال محدودیت گفت: در روزهای پرتردد مسیر جنوب به شمال چالوس و آزادراه تهران شمال به سمت جاده‌های شمالی یک طرفه می‌شود که بستگی به حجم ترافیک دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهو گفت: امروز مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یکطرفه می‌شود.

کد خبر 6064096

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • عمده تصادفات در ۵ استان/ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد