Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روند افزایش فوتی ها و مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین های اشغالی همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در رژیم صهیونیستی ثبت شده است که با احتساب این موارد، شمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا به ۱۶ هزار و ۷۹۳ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار فوتی ها در فلسطین اشغالی نیز تاکنون ۲۸۱ مورد بوده است.

کد خبر 4936072

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا رژیم صهیونیستی کووید 19 ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی عراق عربستان سعودی روسیه ایران فلسطین دونالد ترامپ سوریه شیوع کرونا افغانستان لیبی ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه با چند پهپاد به اسرائیل حمله کرد؟ /موشک‌های بالدار شلیک شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از حمله پهپادی سپاه پاسداران به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم اسرائیل با اشاره حمله ایران مدعی شد که انتظار می‌رود که در ساعت‌های پیش رو شمار زیادی پهپاد و موشک وارد حریم هوایی سرزمین های اشغالی شود.

بنابر آنچه ایرنا روایت کرده است، رسانه‌های صهیونیستی همچنین از هک رادارهای رژیم صهیونیستی توسط گروه هکری حنظله خبر دادند.

همچنین خبرگزاری فلسطینی سما به نقل از منابع آمریکایی مدعی شد که ۱۰۰ پهپاد از خاک ایران به سمت سرزمین های اشغالی در حرکت هستند.

هواپیماهای ارتش اسرائیل به طور گسترده درحال پرواز در سراسر کرانه باختری و قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی هستند.

خبرگزاری فلسطینی سما به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونسیتی گزارش داده است که ایران همچنین موشک‌های بالدار به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894751

دیگر خبرها

  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • رسانه عبری: ایران عدم بازدارندگی آمریکا و اسرائیل را فاش کرد
  • ارتش اسرائیل رزمایش برگزار می‌کند
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه/حمله حزب الله به تیپ گولانی در مرز لبنان/ شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید
  • حمله جدید حزب الله لبنان به جولان اشغالی
  • ۱۵۰ موشک به سمت اسرائیل شلیک شد
  • رسانه صهیونیستی: ۱۵۰ موشک به سمت اسرائیل شلیک شد
  • چند موشک ایرانی به سمت اسرائیل شلیک شد؟
  • همزمان با حمله ایران، فوج پهپادها از یمن هم به سمت اسرائیل به پرواز درآمد
  • سپاه با چند پهپاد به اسرائیل حمله کرد؟ /موشک‌های بالدار شلیک شدند