Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به اینکه نیروی انسانی صالح و کارآمد سرمایه بزرگ دستگاه قضایی است گفت: نتیجه تلاش و کوشش شما می‌بایست شناسایی و ورود نیرو‌های توانا، با انگیزه، متعهد، متخصص و انقلابی باشد. تاریخ انتشار: 10:57 - 08 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۳۷۲

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در دیدار با رییس و اعضای هسته گزینش دادگستری استان مرکزی گفت: کار گزینش در اصل گوهریابی است و این مهم باید با تحقیق، مطالعه و استفاده از ابزار‌های کارآمد تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به اینکه نیروی انسانی صالح و کارآمد سرمایه بزرگ دستگاه قضایی است گفت: نتیجه تلاش و کوشش شما می‌بایست شناسایی و ورود نیرو‌های توانا، با انگیزه، متعهد، متخصص و انقلابی باشد.

وی مأموریت دستگاه قضایی را در امر احقاق حق و ابطال باطل مهم دانست و بیان داشت: ما زمانی می‌توانیم به اهداف و مأموریت خود دست پیدا کنیم که نیروی انسانی هوشیار و عدالتخواه داشته باشم.

بیشتر بخوانید: کارکرد اصلی دستگاه قضایی گسترش عدالت و مبارزه با مفاسد است

رییس کل دادگستری استان مرکزی با تاکید بر منویات راهگشای حضرت امام خمینی (س) و رهبر معظم انقلاب در خصوص نقشه راه گزینش، فراز‌هایی از این تاکیدات در موارد جذب نیرو‌های صالح، متعهد، عاقل، دارای اخلاق کریمه، متوجه به مسائل روز، تندخو نبودن، توجه به خدا، دارای مشی غیر افراطی و تفریطی، توجه به جهات اسلامی و انقلابی افراد و عدم برخورد سلیقه‌ای مهم و قابل تأمل دانست.

وی اقدام در خصوص احصاء نقاط ضعف و غیر کار آمد در مسیر تحقیق و تأیید صلاحیت‌ها و انعکاس آن برای اصلاح رویه‌ها به ستاد قوه را ضروری دانستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان مرکزی نیروی انسانی دادگستری استان مرکزی دستگاه قضایی نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حیدر آسیابی افزود: پتروشیمی گلستان یکی از طرح هایی بود ۱۶ سال  ابتر مانده بود که با تفویض اختیارات ویژه از طرف رئیس قوه قضاییه به دادگستری استان، مشکلات پیچیده حقوقی طی ۱۶ ماه تلاش شبانه روزی رفع شد.
وی ادامه داد: طرح گردشگری آشوراده هم از ۲۵ سال پیش بلاتکلیف مانده بود که با اقدام جهادی دادگستری طی یک ماه  ، مشکل حقوقي آن رفع و مقدمات اجرای طرح فراهم‌شد.
وی با اشاره به این که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری صیانت از انفال است گفت: منطقه زیارت گرگان ۲۰ سال جولانگاه ساخت و سازهای غیرمجاز بود که با اقدام دادگستری استان و کنترل ورودی این منطقه اکنون ۲ سال است ساخت و ساز غیرمجاز متوقف شده است.
رئیس کل دادگستری استان از تلاش برای حل مشکل سند واحدهای مسکونی در ۳۰۰ روستای استان هم گفت و افزود: ۴۷ درصد جمعیت گلستان روستایی هستند و یکی از معضلات در این بخش موضوع اسناد زمین های حاشیه روستاها بود که با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال استان و دریافت مجوز از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مشکل سند ۱۵ هزار خانوار روستایی حل شد که سرمایه اجتماعی عظیمی و موجی از رضایت مردمی را به دنبال داشت .
حیدر آسیابی افزود: رویکرد قوه قضاییه جلب رضایتمندی مردم و افزایش سرمایه اجتماعی و کمک به دولت برای تحقق شعار سال در زمینه جهش تولید است.
وی ادامه داد:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی در استان احیا و یا از ورشکستگی آنها جلوگیری  شد که در نتیجه این اقدام بیش از ۳ هزار شغل حفظ شد.
رئیس کل دادگستری گلستان تعیین تکلیف پرونده کثیرالشاکی موج های آبی گنبدکاووس را نیز یکی دیگر از توفیقات دادگستری استان در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

دیگر خبرها

  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها