Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@21:58:51 GMT

در تهران قیمت مسکن به متری حدود 17 میلیون رسید

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۷۴۶۴

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران ۱۱.۳ هزار واحد مسکونی بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶.۷ درصد کاهش یافته است.همچنین متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۱۶۹.۷ میلیون ریال بوده که نسبت به ماه مشابه سال قبل ۳۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

گفتنی است، «گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در اردیبهشت ۱۳۹۹»، برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است که توسط اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی تهیه و منتشر می‌شود.

 

55آنلاین

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: املاک اقتصاد جام نیوز مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: احساس ناامنی موجب گرانی در اسرائیل شده است

یک رسانه اقتصادی رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، به دلیل گسترش احساس نا امنی در اسرائیل، موج جدیدی از گرانی گریبان اسرائیلی‌ها را گرفته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه عبری زبان کالکالیست در گزارشی که امروز سه شنبه منتشر کرد، خبر داد، شرایط امنیتی در اسرائیل اوضاع اقتصادی را به سوی مشکلات بیشتر پیش برده و پیش بینی می‌شود شاهد موج جدیدی از گرانی خواهیم بود.

براساس گزارش این رسانه اقتصادی بعد از عید کیپور (هفته آینده) لبنیاتی که قیمت‌های آن تحت نظارت نهادهای ذیربط است 4.5 درصد و بقیه لبنیات 9 درصد گران تر خواهند شد.

در این گزارش آمده است، موج گرانی در بازار مواد غذایی لحظه‌ای متوقف نمی‌شود، بعد از دو ماه از افزایش شدید قیمت‌ها شرکت‌های مختلف اعلام کردند قیمت کالاهای خود را بعد از عید کیپور افزایش خواهند داد.

شمار زیادی از شرکت‌های لبنیاتی این گرانی را هم زمان اعمال خواهند کرد.

این اولین باری است که لبنیات در حالی افزایش قیمت پیدا می‌کنند که وزرای دارایی و کشاورزی هم نمی‌توانند در رابطه با این امر دخالت یا اعمال نظر داشته باشند.

گفتنی است امروز نیز بورس شاهد افت شاخص بود و به گفته کارشناسان به دلیل نگرانی اقدام تهاجمی اسرائیل که با واکنش ایران مواجه گرد، سهام تا حدود 1.1 درصد کاهش را نشان داد و شیکل نیز 1.45 درصد در مقابل دلار عقب نشینی کرد.

شکاف میان سران اشغالگران پس از پاسخ موشکی پهپادی ایرانفیلمهای اصابت موشک‌ها و پهپادهای ایران به سرزمین‌های اشغالیزیان میلیاردی اسرائیل از حمله دیشب ایرانرسانه عبری: سقوط بورس اسرائیل و شیکل بعد از عملیات سپاه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: احساس ناامنی موجب گرانی در اسرائیل شده است
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز مسکن ملی با نرخ‌های نجومی
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • ۸۰۰ روستای گلستان مددجوی فاقد مسکن ندارند
  • کدام خواننده‌ها اردیبهشت کنسرت دارند/قیمت بلیت‌های جدید چقدر است؟
  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید
  • قیمت‌های خرید مسکن در منطقه ۱۵ تهران
  • نرخ خرید در بازار مسکن تهران؛ مسکن در این منطقه۴۰ میلیون تومان!