Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@00:27:06 GMT

تخریب مجلس یازدهم توسط عده‌ای شروع شده است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۷۵۱۷

تخریب مجلس یازدهم توسط عده‌ای شروع شده است

منتخب مردم محلات در مجلس یازدهم گفت: هیات رئیسه مجلس اجازه ندهد عده‌ای با فعال کردن توپخانه تخریب، افکار عمومی را نسبت به مجلس منحرف کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی منتخب مردم محلات در مجلس یازدهم در جلسه علنی امروز (پنجشنبه، 8 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: هنوز مجلس یازدهم کار خود را شروع نکرده، عده‌ای به صورت سازماندهی شده تخریب مجلس را شروع کرده‌اند و توپخانه آنها فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حفظ شأن مجلس یکی از وظایف هیات رئیسه است و نباید اجازه دهد یک عده با تخریب‌های خود ذهن مجلس را مشغول کنند و موجب انحراف افکار عمومی شوند.

منتخب مردم محلات در مجلس یازدهم با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که به مناسبت افتتاحیه مجلس یازدهم روز گذشته در صحن قرائت شد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به درستی اولویت مجلس یازدهم را اقتصاد و فرهنگ معرفی کردند.

سلیمی ادامه داد: در راستای توجه به اقتصاد و فرهنگ رئیس سنی مجلس یازدهم تذکرات لازم را بدهند.

وی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کارخانجات تعطیل هستند و مسئله فرهنگ نیز با مشکلات فراوانی روبه رو است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس افکار عمومی مقام معظم رهبری علیرضا سلیمی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت

ظاهراً چت‌بات هوش مصنوعی متا با نام Meta AI، برای برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در هند در دسترس قرار گرفته است.

براساس گزارش‌های منتشرشده، ظاهراً چت‌بات هوش مصنوعی متا با نام Meta AI، برای برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در هند در دسترس قرار گرفته است.

هند یکی از بزرگ‌ترین بازار‌های اپلیکیشن واتس‌اپ محسوب می‌شود و حالا متا هوش مصنوعی Meta AI خود را در دسترس برخی کاربران آن قرار داده است تا بتوانند از طریق این اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب، به‌صورت مستقیم با دستیار هوش مصنوعی این شرکت تعامل داشته باشند.
هوش مصنوعی متا برای واتس‌اپ

کاربرانی که به این ویژگی دسترسی پیدا کرده‌اند، در سمت راست و بالای لیست چت‌های واتس‌اپ خود با آیکون جدیدی مواجه می‌شوند که به‌شکل یک حلقه رنگارنگ است. Meta AI توسط مدل زبانی بزرگ این شرکت، Llama پشتیبانی می‌شود و کاربران می‌توانند در مورد موضوعات مختلفی با آن مکالمه داشته باشند.

البته باید به این نکته مهم توجه داشت که هوش مصنوعی متا درحال‌حاضر فقط برای برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در هند در دسترس قرار است، بنابراین تا زمان دسترسی عموم کاربران به آن باید بیشتر صبر کنیم. عرضه محدود این ویژگی به این معنی است که متا احتمالاً درحال جمع‌آوری داده‌ها و بازخورد‌های کاربران در مورد Meta AI است.

متا درحال توسعه قابلیت‌های هوش مصنوعی متفاوتی برای سرویس‌های خود است. اخیراً در گزارش دیگری به توسعه قابلیت هوش مصنوعی برای نوشتن متن استوری‌های اینستاگرام اشاره شده بود. همچنین این غول فناوری برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای توسعه هوش مصنوعی عمومی دارد و اخیراً در گزارشی به توسعه یک فناوری اشاره شده بود که می‌تواند استدلال کند.

منبع: دیجیاتو

دیگر خبرها

  • فرمانده بلندپایه سپاه: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم / ایران در زمین نتانیاهو بازی نکرد
  • شاهد سازمان‌یافته‌ترین جنگ ترکیبی تاریخ علیه ایران هستیم
  • امام جمعه شیراز: اسرائیل دست از پا خطا کند، آن‌ها را سر جای خواهیم نشاند
  • عملیات وعده صادق حق دفاع مشروع ایران بود
  • چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت
  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • هنر موجب توسعه و ماندگاری فرهنگ می‌شود
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم