Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتشلو با اشاره به قتل رومینا اشرفی وهوچی گرهای ضدانقلاب واصلاحات چی ها درخصوص این واقعه گفت: مروجان فساد و کاسبان قتل رومینا اشرفی با اسلام سرجنگ دارند و دنبال بهانه می گردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی منتشلو کارشناس مسائل مذهبی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی،  بااشاره به قتل رومینا اشرفی و هوچی گرهای ضدانقلاب واصلاحات چی ها درخصوص این واقعه گفت: مروجان فساد و کاسبان قتل رومینا اشرفی با اسلام سرجنگ دارند و دنبال بهانه می گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:همان‌هایی که می‌گویند اعدام غیرانسانی و غیر اخلاقی است این روزها به تکاپو افتاده‌اند که چرا پدر رومینا را اعدام نمی‌کنند.همان‌هایی که نه به کودک همسری می‌گفتند، از دوست پسر داشتن یک دختر ۱۳ ساله به نیکی یاد می‌کنند!

ناگفته پیداست که آنهامشکلشان دخترک مظلوم نیست، این‌ها با اسلام سر جنگ افتاده‌اند؛ به دنبال بهانه می‌گردند.

منتشلو اضافه کرد: خانم شهین مولاوردی که به اتهام ترویج همجنس گرایی اخیرا دادگاهی شده و با کمال وقاحت تمام قتل عمد زن دوم نجفی رو توجیه می کرد توئیت میزند که قتل های ناموسی تمامی ندارد.سوال اینجاست که اگر پدر  مرحوم رومینا اشرفی به ازدواج او راضی می شد، همین نیلوفر ابتکار و شهیندخت مولاوردی مروج همجنس بازی و توجیه گران قتل زن دوم نجفی و دار و دسته اشان شروع نمی کردند علیه  کودک همسری جنجال سازی کنند؟

این کارشناس مسائل مذهبی گفت: اگر آنها نگران و منتقد تکرار اینطور قضایا هستید، چرا ازدواج زیر ۱۸ ساله‌ها رو سامان ندادند، بلکه برعکس چنین ازدواج‌هایی رو به اسم کودک - همسری  را بوق و کرنا کردند.

وی تصریح کرد: جای تعجب است که خانم ملاوردی هنوز به دنبال تفکر غربی است؛ ای کاش نصف آن مقداری که در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی متمسک به تمدن و تفکر غربی بودیم ، به داشته های خود توجه داشتیم.

منتشلو افزود:امروز تفکر غربی در هیچ کجای دنیا مورد قبول نیست و جایگاهی ندارد.

وی تصریح کرد:وقتی دولت حداقلی آمریکا نتوانست در بحران کرونا کشورش را به درستی مدیریت کند، در این وضعیت سبک زندگی به مانند غرب چه توجیهی دارد.

منتشلو یاد آورشد:متاسفانه همه این اقدامات با محوریت دستگاههای دولتی و با هزینه بیت المال در حال اجرایی شدن است معاونت امور زنانی که می بایست پیگیری اجرایی شدن قانون تسهیل ازدواج که 14 سال از تصویب آن می گذرد و در حال خاک خوردن است باشد و به فکر ازدواج 12 میلیون جوان ایرانی که در آستانه ازدواج و برخی هم در آستانه تجرد قطعی هستند باشد، منتاسفانه همه تلاش و پتانسیل خود را در راستای اجرایی کردن طرح های غربی و مغایر با فرهنگ و آداب ایرانی اسلامی متمرکز نموده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: قتل رومینا اشرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات سامانه ثبت نام وام ازدواج

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، نظام بانکداری کشور ، سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را برای پرداخت وام ازدواج، به جوانان راه اندازی کرده اما شهروند خبرنگار ما از مشکلات این سامانه گلایه کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار:

به نام خدا .

بنده حقیر نزدیک ۳ ماه است که ازدواج کردم متاسفانه هروقت به سامانه ثبت نام وام ازدواج میریم با این پیام مواجه میشم :در حال حاضر هیچ بانکی در استان شما دارای اعتبار نمی باشد.
جالب اینجا هست هر استانی که انتخاب میکنیم این خطا رو میده.لطفا پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • مشکلات سامانه ثبت نام وام ازدواج
  • بهانه عجیب؛ تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته!
  • انتقاد صریح رهبر معظم انقلاب از تخریب پوشش گیاهی به بهانه درست کردن هتل و حوزه علمیه: زمین خوارها در مناطق خوب شهر با شیوه های مشخص، ثروت عمومی را تبدیل می کنند به ثروت شخصی/ مسؤولین باید "عُرضه" به خرج دهند و برخورد قاطع کنند
  • توسعه شبکه کاسبان امین در قم
  • ضرورت پاسخگویی محیط زیست درباره قطع ۴ هزار درخت
  • جناب‌خان، فرزاد حسنی و دورهمی به تلویزیون بازمی‌گردند؟
  • ضرورت پاسخگویی سازمان محیط زیست درباره قطع ۴ هزار درخت
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی
  • امیدوارم کاسبان تحریم در سال ۱۴۰۳ کم کارتر شوند!