Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی وسایر وسائل تاخیری و بازدارنده مجهز کنید، از پارک کردن اتومبیل خود در نقاط خلوت و تاریک خودداری و در حین گردش و تفریح اتومبیل خود را در مکانی امن و حتی المقدور در پارکینگ‌های مطمئن پارک کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: همواره دقت داشته باشید سوئیچ اتومبیل خود را بر روی جای نگذارید؛ هنگان ترک اتومبیل از بسته بودن درب‌ها و شیشه‌ها اطمینان حاصل کنید.

او اضافه کرد: در زمان خروج از پارکینگ ابتدا خودرو را خاموش کرده، سوئیچ را برداشته و سپس اقدام به بستن درب پارکینگ کنید، چنانچه اتومبیل خود را در پارکینگ با حیاط منزل پارک می‌کنید، حتما تمام درب‌های آن را قفل کرده و از گذاشتن سوئیچ بر روی آن جدا بپرهیزید.

تجاری تاکید کرد: به هنگام مشاهده تصادف یا نزاع‌هایی که احتمال ساختگی بودن آن‌ها وجود دارد، مراقب باشید و اتومبیل خود را رها نکنید، هنگام ترک اتومبیل از بجای گذاشتن سند، کارت و سایر اوراق شناسایی؛ سوئیچ و دسته کلید در داخل آن خودداری کنید، حتی المقدور از رادیو پخش‌های کشوئی یا پنل دار برای اتومبیل خود استفاده کرده و هنگام ترک اتومبیل آن را بردارید.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد بیان کرد: از انتقال مسافران مشکوک به خارج از مسیر‌های اصلی و اماکن متروکه جدا خودداری و اتومبیل خود را در حضور مسافر حتی برای لحظه‌ای ترک نکنید.

تجاری ابراز داشت: شب‌ها و صبح زود از انتقال مسافران مشکوکی که کرایه بالاتری پیشنهاد می‌کنند، خودداری و از پذیرفتن هر نوع خوراکی و آشامیدنی از مسافران ناشناس امتناع ورزید، چرا که ممکن است قصد مسموم کردن شما را داشته باشند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی هشدار امنیتی توصیه های پلیس اتومبیل خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر اسرائیلی : وزیر امنیت ما، لات‌ کوچه خلوت است

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وزیران اسرائیل، لات‌های کوچه خلوت هستند
  • وزیران اسرائیل، لات‌های کوچه خلوت هستند + فیلم
  • تحلیلگر اسرائیلی : وزیر امنیت ما، لات‌ کوچه خلوت است
  • تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • اظهارنظر آنتونلی درباره رانندگی با خودروی فرمول یک
  • چشم انداز تاریک تقاضا مانع افزایش قیمت نفت شد
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر