Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی دارای جوانان و مردمانی سخت کوش بوده که با کمترین ادعا، بیشترین تلاش‌ها را برای رفع مشکلات استان دارند.

او با اشاره به تلاش بی شائبه مرزنشینان خراسان جنوبی افزود: امنیت کنونی استان و کشور را مدیون فداکاری این قشر غیور و وطن دوست هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به مرز مشترک خراسان جنوبی با افغانستان اظهار کرد: فرهنگ و تمدن غنی مردم و تلاش نیرو‌های نظامی باعث شده که خراسان جنوبی یکی از امن‌ترین مناطق در کشور باشد.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به محرومیت‌ها و شرایط خاص در استان، می‌طلبد دیدگاه مدیران کشوری به خراسان جنوبی نسبت به دیگر استان‌ها متفاوت باشد.

او با اشاره به پیشینه فرهنگی خراسان جنوبی بیان کرد: پدر پنج علم دنیا در این استان رشد کرده اند و نسبت به جمعیت، بالاترین درصد دانشجو در کشور را دارا هستیم.

رضایی با بیان اینکه هلال احمر نهاد غیر دولتی و خدمت رسان به جامعه بوده که متکی به جوانان است، گفت: اگر جوانان و اعضای داوطلب از جمعیت گرفته شود، فعالیت مثمر ثمری نخواهیم داشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی حضور در عرصه‌های اجتماعی، تربیت جوانان و افزایش سرعت و دقت در امدادرسانی‌ها را از جمله اهداف بکارگیری جوانان در جمعیت عنوان کرد و گفت: جمعیت هلال احمر جوانان را برای پذیرفتن مسئولیت‌های مختلف در ارکان نظام آماده می‌کند.

او  اظهار کرد: جوانان هلال احمر همواره در تمام صحنه‌ها و حوادث حضور دارند بنابراین می‌طلبد امتیازاتی برای این قشر دیده شود.

رضایی تاکید کرد: باید جوانان را به نحوی آموزش و توانمند کنیم که با کمترین امکانات بیشترین امدادرسانی‌ها را داشته باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خواستار پذیرفتن طرح‌های بومی و ابتکاری جوانان خراسان جنوبی از سوی سازمان شد و اظهار کرد: همچنین خواستاریم دیدگاه مدیران سازمان نسبت به استان‌های کم برخوردار و مستعد متفاوت باشد.

او بیان کرد: خواستاریم توزیع امکانات بر اساس قابلیت ها، توانمند‌ها و محرومیت‌های هر استان قرار گیرد. 

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی امداد گران سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: با انجام ۷۵ مورد عملیات امدادی از بیست و هفتم فروردین تا امروز، سی‌ام فروردین به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی اظهار کرد: استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آب‌گرفتگی شده‌اند و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی افزود: با انجام ۷۵ مورد عملیات امدادی از بیست و هفتم فروردین تا امروز، سی‌ام فروردین به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که ۲۱۹ تیم عملیاتی شامل ۸۱۹ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آب‌گرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۵۸ واحد مسکونی انجام و سه اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر برای اسکان افراد متأثر از سیل برپا شد.

کد خبر 745752

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی