Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی علی لاریجانی را به عنوان مشاور رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی لاریجانی دامت توفیقاته

نظر به تجارب مفیدی که جنابعالی در دوران مدیریت در بخش‌های گوناگون بویژه در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی از آن برخوردار گشته‌اید، جنابعالی را به مشاورت رهبری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است این مسئولیت در خدمت هدف‌های والای نظام قرار گیرد.

والسلام علیکم

سیّدعلی خامنه‌ای

۸ خرداد ۱۳۹۹

منبع: فردا

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت لاریجانی رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است: درگذشت استاد گرانقدر و انقلابی کوشا، مرحوم دکتر پرویز داوودی، از اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، تأثر و تألم آفرید. زحمات مستمر این بزرگمرد دانا در عرصه‌ها و سطوح مختلف همواره در مسیر خدمت به مردم و انقلاب اسلامی منشأ ثمرات ارزشمندی بوده است که آثار آن باقی و جاری خواهد بود.   این پیام می‌افزاید: ضمن عرض تسلیت درگذشت این عزیز خدمتگزار و متعهد، به خانواده گرامی، جامعه علمی و دانشگاهی کشور، مجمع تشخصی مصلحت نظام، و عزیزان و شاگردان آن مرحوم، علو درجات برای ایشان و صبر و اجر برای بازماندگان از پرودگار متعال مسئلت دارم.

پرویز داوودی استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، صبح روز پنجشنبه (۳۰ فروردین) دار فانی را وداع گفت.   عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه (مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی)، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت سازندگی)، معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم (محمود احمدی نژاد) از سوابق کاری و اجرایی مرحوم پرویز داوودی است.   پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد و مدرک دکتری اقتصاد را سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده آمریکا دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه