Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مهدی امیر آبادی، مدافع سابق استقلال تهران می‌گوید این تیم با وجود وقفه در مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، شاگردان فرهاد مجیدی همچنان شانس قهرمانی دارند و نباید از قهرمانی پرسپولیس مطمئن بود.

نظر شما درباره شروع مجدد مسابقات چیست؟

به‌هرحال مسئولان سازمان لیگ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تیم‌ها، تصمیم بر برگزاری مسابقات گرفتند، ولی به اعتقاد من شروع مسابقات لیگ ریسک بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان می‌توانستند با کمی صبر مسابقات را در زمان بهتری شروع کنند.
بیشتر بخوانید: گل‌محمدی پاسخ مجیدی را داد/ برخی آقایان دنبال «زرنگ بازی» هستند!فکر می‌کنید شرایط برای ادامه مسابقات فراهم است؟

خیر، الان شرایط جامعه خوب نیست. البته درست است که اکثر کسب و کار‌ها شروع به فعالیت کرده‌اند، ولی هنوز به طور کامل ویروس کرونا کنترل نشده و ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شویم، چون هر چقدر هم تیم‌ها مسائل بهداشتی را رعایت کنند باز هم در تمرینات و مسابقات بازیکنان با هم در تماس مستقیم هستند و این موضوع می‌تواند شرایط را برای همه سخت‌تر کند.

این شکل برنامه‌ریزی خطر مصدومیت بازیکن را بیشتر نمی‌کند؟

در هر صورت تیم‌ها حدود سه ماه است که تمرینات گروهی را تعطیل کردند و بازیکنان از آمادگی کامل به دور هستند. فشردگی مسابقات هم قطعاً شرایط را برای آن‌ها سخت می‌کند و بازیکنان زیادی با مصدومیت مواجه خواهند شد. امیدوارم مسابقات به خوبی انجام شود و بازیکنان کمتری هم مصدوم شوند.

فکر می‌کنید استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد؟

استقلال نباید از قهرمانی لیگ ناامید باشد، چون پرسپولیس قطعاً امتیاز از دست خواهد داد و تیم‌ها در هفته‌های پایانی یقه این تیم را خواهند گرفت. فرهاد مجیدی بازیکنان خوبی در اختیار دارد و با توجه یک بازی عقب‌افتاده‌ای که دارند می‌توانند اختلاف‌شان با صدر جدول را جبران کنند. البته غیر از استقلال تیم‌های دیگر هم هنوز شانس قهرمانی دارند و نمی‌توانیم به طور قطعی از قهرمانی تیمی صحبت کنیم. در جام حذفی هم علی‌رغم بازی سختی که استقلال مقابل سپاهان دارد، این تیم شانس خوبی دارد. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لیگ برتر پرسپولیس تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!

بازیکنان اصلی پرسولیس برای تمدید قرارداد فصل آینده با باشگاه تصمیم مشترک مالی گرفتند.

به گزارش مشرق، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود