Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسام قزلباش روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تاکنون ۱۶ هزار و ۸۵۰ تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان سیستان و بلوچستان خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه کار خرید گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد، افزود: امسال از سوی دولت هر کیلوگرم گندم ٢۵ هزار ریال از کشاورزان خریداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست امور شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: قیمت خرید گندم در سالجاری نسبت به سال گذشته ۴٣ درصد افزایش داشته است. 

وی گفت: توسعه بخش کشاورزی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های کامل این بخش سبب افزایش بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی و جهش تولید می‌شود.

به گزارش ایرنا در سال زراعی جاری با توجه به آورد رودخانه هیرمند و بارش‌های اوایل سالجاری ۶۸ هزار و ۱۴۰هکتار از اراضی کشاورزی سیستان و بلوچستان به زیر کشت گندم رفته که نسبت به سال قبل سطح زیر کشت بیش از ۲ برابر شده است.

برچسب‌ها گندم سیستان و بلوچستان بانک کشاورزی خرید تضمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم سیستان و بلوچستان بانک کشاورزی خرید تضمینی گندم سیستان و بلوچستان بانک کشاورزی خرید تضمینی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: این میزان خرید که توسط ۱۰۳ مرکز انجام شده است رشد بیش از یک برابری نسبت به مشابه پارسال را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

در سال زاراعی جاری  در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.

استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند