Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سرحدی نیا روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با قدرانی از همت خیران برای توسعه فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: سال گذشته ۹۵ میلیارد تومان توسط خیران مدرسه ساز برای ساخت مدارس این استان تعهد ایجاد شد که امسال بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود از ۱۲۵ میلیارد تومان نیز بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات دولتی انجام گرفته برای جذب و هدایت مشارکت‌های خیران مدرسه ساز گفت: اعتبارات دولتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام خیران مدرسه ساز در سال گذشته ۴۸ میلیارد تومان بوده که این اعتبار در سالجاری با رشد بیش‌از چهار برابری به ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با این اعتبار در کنار مشارکت خیران مدرسه ساز قدم‌های خوبی را برای رفع محرومیت فضاهای آموزشی استان برداریم.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

سرحدی اظهارداشت: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان، ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

برچسب‌ها مدارس سیستان و بلوچستان سازمان نوسازی مدارس خیران مدرسه ساز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سیستان و بلوچستان سازمان نوسازی مدارس خیران مدرسه ساز مدارس سیستان و بلوچستان سازمان نوسازی مدارس خیران مدرسه ساز سیستان و بلوچستان میلیارد تومان مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی بیش از ۶۵ هزار مسافر در استان جابه‌جا شده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، تیمور باقری، اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تا 6 فروردین ماه در مجموع 65 هزار و 256 نفر مسافر در قالب هشت هزار و 257 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان جابه‌جا شده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تعداد سفر 16 درصد افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در بازه زمانی 24 اسفندماه 1402 تا 6 فرودین ماه 1403، تعداد 65 هزار و 256 مسافر در سطح استان جابه‌جا شده‌اند.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، 43 هزار و 134 نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری وارد حوزه شمال استان شده‌اند. در بازه زمانی مذکور، 53 درصد سفرها درون استانی و 47 درصد نیز به مقصد برون استانی بوده است.

باقری با بیان اینکه طی این مدت طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه‌های مسافربری انجام می‌شود، تصریح کرد: میز ارتباطات مردمی، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و انتقادات از ابتدای اجرای طرح نوروزی در پایانه‌های مسافری زاهدان، زابل و سراوان جهت بهبود روند خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • کسب رتبه اول پروژه و تحویل کلاس درس سیستان و بلوچستان در کشور
  • ۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • 30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نماپردازی زیبا و اروپایی یک مدرسه در سیستان و بلوچستان؛ الله اکبر
  • خیران؛ بزرگترین رکن نهضت مدرسه‌سازی
  • جابه‌جایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان