Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@01:25:34 GMT

چهارمحال و بختیاری در رزمایش کمک مومنانه خوش درخشید

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۷۹۷۳

چهارمحال و بختیاری در رزمایش کمک مومنانه خوش درخشید

امام جمعه شهرستان کیار گفت: مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در رزمایش هم دلی و احسان و کمک های مومنانه خوش درخشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام یدالله زمانی امام جمعه شهرستان کیار؛ اظهار کرد: در بحث مواسات و کمک مومنانه اگر بخواهیم آن را خلاصه کنیم در یک کلام برگرفته از محور اهل بیت (ع)  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه بزرگ ترین ایثار را  امام علی (ع) کرده اند بیان داشت: اجرای رزمایش گسترده و وسیع کمک مومنانه برگرفته از خصوصیات اولیا الهی است .

حجت الاسلام زمانی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه که به همت گروه های جهادی به بهترین نحو صورت گرفته است تصریح کرد: بسته های آماده شده را جمع آوری و با رعایت شان و شخصیت افراد آسیب دیده از کرونا باید به دست آن ها برسانیم.

وی با اذعان بر اینکه امید است که با اجرای کمک مومنانه توانسته باشیم قدم کوچکی برداریم گفت: تا کنون 313 بسته به نام یاران امام زمان آماده توزیع و 313 بسته دیگر به دست نیازمندان رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن گلریزان در بروجن

آقای صیادی رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: به‌همت نوع دوستان شهرستان بروجن، ۸ میلیارد ریال به‌منظور آزاد‌ی زندانیان جرائم غیر‌عمد در جشن گلریزان امسال جمع‌آوری و زمینه آزادی تعدادی از آن ها و بازگشت به خانواده فراهم شد. 

بیشتر بخوانید

چشم انتظاری ۶۵ زندانی جرایم غیرعمد چهارمحال و بختیاری برای کمک خیران

وی افزود: هم‌اکنون ۱۷ زندانی جرائم غیر‌عمد در این شهرستان با ۲۲ میلیارد تومان بدهی، نیازمند کمک‌های مردمی جهت آزاد‌سازی می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری