Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک دستگاه خودرو سواری پراید در محدوده شهرری به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی خود با جدول‌های حاشیه خیابان برخورد کرد. تاریخ انتشار: 11:31 - 08 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۳۹۴

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه خبری ۱۲۵، در ساعت ۱۰:۰۲ دقیقه صبح امروز در پی تصادف یک دستگاه خودرو سواری و محبوس شدن راننده در داخل خودرو به آدرس شهرری میدان بسیج مستضعفین، شهروندان با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و از وقوع این حادثه خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۹ و گروه امداد و نجات ۱۷ را به محل حادثه رهسپار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر حاجی محرابی فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در گزارش اولیه خود گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی خود با جدول‌های حاشیه خیابان برخورد کرده بود که در پی این برخورد راننده خودرو که یک نفر آقای ۵۰ ساله بود از ناحیه صورت و قفسه سینه دچار مصدومیت شده و خودرو نیز دچار نشت بنزین شده بود؛ لذا آتش نشانان ضمن رعایت موارد ایمنی و پس از قطع جریان برق اقدام به رفع نشت سوخت خودرو کرده و با استفاده از ابزار مخصوص نجات اقدام به خارج کردن شخص محبوس شده از داخل خودرو کردند.

بیشتر بخوانید: ۱۶ کشته و ۱۰۴ مصدوم در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس و ایمن‌سازی محل حادثه، خودرو را به عوامل پلیس راهور تحویل داده و محل حادثه را از بقایای به جا مانده از این تصادف پاکسازی کردند. علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتش نشانی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: در ساعت ۰۲:۴۵ صبح امروز در محدوده خیابان خوردین بالاتر از ایران زمین یک دستگاه سواری پراید به علت عدم رعایت حق تقدم با یک دستگاه پژو ۲۰۷ برخورد که ۳ نفر در این حادثه مصدوم می‌شوند که توسط تیم‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت این تصادف عدم رعایت حق تقدم عبور از سوی سواری پراید بوده که باعث این حادثه شده است.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست در صورت خلوتی معابر به هیچ عنوان سرعت و سبقت را چاشنی ترددهای خود نکرده و همیشه و همواره با توجه به سرعت‌های مطمئنه و مقرره در معابر بزرگراهی تردد نمایند و در همه موارد رعایت حق تقدم عبور دیگر وسایل نقلیه را مد نظر قرار دهند تا شاهد این حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6063501

دیگر خبرها

  • انحراف خودروی سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • سقوط خودرو به رودخانه/ این حادثه تلفات جانی نداشت