Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@09:45:54 GMT

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم کمربندی جنوبی سمنان

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۰۱۲

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم کمربندی جنوبی سمنان

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم کمربندی جنوبی این شهر خبر داد.

حجت الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور کاهش ترافیک درون شهری، تکمیل زیرساخت‌های جدید در قالب کمربندی‌های شمال و جنوب شهر در دستور کار شهرداری سمنان قرار دارد.

وی فاز دوم این کمربندی شامل حد فاصل پمپ گاز CNG تا سه راه کشاورز توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان در حال احداث است، تصریح کرد: طول فاز دوم کمربندی جنوبی شهر دو کیلومتر و محل تأمین اعتبار اختصاص یافته به این پروژه، از محل اعتبارات شهرداری سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان افزود: برای اجرای این پروژه که شامل آزاد سازی، زیرسازی و جدول‌گذاری طول مسیر است بدون عملیات آسفالت ریزی اعتبار ۲۵ میلیارد ریال پیش بینی شده که در صورت تأمین اعتبار، آسفالت ریزی این محور به صورت کامل در نیمه دوم سال جاری آماده بهره برداری می‌شود.

کد خبر 425967

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری مدیران شهری پروژه هاي عمراني افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری سمنان فرهنگ شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری سمنان فاز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه گفت: عملیات اجرایی آماده‌سازی این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی (ره) آغاز شده است.


 او افزود: هم‌اکنون بخش‌های مختلف مصلای امام خمینی (ره) به ستاد برگزاری سی‌پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تحویل داده شده است و تلاش خواهد شد تا فرایند آماده‌سازی بخش‌ها مطابق جدول زمان‌بندی انجام شود و تا شروع در نوزدهم اردیبهشت (۱۴۰۳) آماده بهره‌برداری باشد.


مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه همچنین با بیان اینکه هماهنگی با سازمان‌ها و نهادهای همکار در برگزاری نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم انجام شده است، بیان کرد: برگزاری جلسه‌های مختلف با این سازمان‌ها و نهادها در حال برگزاری است و به تناوب بازدید از محل نمایشگاه و بازدید مکان استقرار دستگاه‌ها نیز انجام خواهد شد.


به گفته تیموری، نقشه اولیه جانمایی بخش‌های مختلف از جمله ناشران داخلی، ناشران خارجی و فعالیت‎های فرهنگی در اختیاران مدیران این کمیته‌ها قرار گرفته است و به زودی عملیات انتقال تجهیزات به مصلی نیز آغاز می‎‌شود تا چیدمان داخلی مصلی برای نمایشگاه شکل بگیرد


سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 انتهای پیام



 

دیگر خبرها

  • آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده
  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز
  • طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه تمام شد | آغاز عملیات اجرایی؛ به‌زودی
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر آغاز شد
  • تابوی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق شکسته شد
  • مجوز احداث تله‌کابین علی‌آبادکتول اخذ شد
  • صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • عملیات تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر در دست اجرا است
  • آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب