Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری بجنورد در طرحی جهادی هر هفته با حضور تمام نیروهای خدماتی و امکانات منطقه یک غبار محرومیت و مشکلات شهری را از چهره مناطق حاشیه شهر می‌زداید و این اقدام شهرداری تاثیر مثبتی در افکار مردم داشته است. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ شهرداری بجنورد در طرحی جهادی هر هفته با حضور تمام نیروهای خدماتی و امکانات منطقه یک غبار محرومیت و مشکلات شهری را از چهره مناطق حاشیه شهر می‌زداید و این اقدام شهرداری تاثیر مثبتی در افکار مردم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاری سپاه با شهرداری بجنورد برای ضدعفونی مناطق کم‌برخوردار به‌روایت تصاویرآغاز طرح جهادی شهرداری بجنورد در مناطق حاشیه شهر به روایت تصاویربه زودی 100 درصد مراحل اخذ پروانه در شهرداری بجنورد الکترونیکی می‌شود

هادی زارعی شهردار بجنورد٬ در تشریح این اقدام اظهار داشت: نیروهای شهرداری در طی یک هفته در محله‌ای از حواشی شهر بجنورد حضور می‌بایند و مشکلات محله همچون، لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر، رفت ‌و روب، شست و شو و مرتب‌سازی جداول و جوی‌های آب شهری را حل و فصل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام با اولویت محلات کم‌ برخوردار شهر انجام می‌شود افزود: اکیپ‌های شهرداری بجنورد در هفتمین مرحله، در محله کلاته آروین حضور یافتند تا در یک هفته نسبت به حل مشکلات این محله اقدام کنند.

انتهای پیام/311/ش

R7719/P/S6,55/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!