Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت پژوهشی پردیس فارابی دانشگاه تهران از طریق لایو اینستاگرام با موضوع فرزندکُشی، قتل رومینا اشرفی را بررسی می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، لایو اینستاگرام با موضوع «فرزندکُشی (بررسی قتل رومینا اشرفی) آیا قصاص پدر چاره حل مشکل است؟ مقصر کیست؟» به همت معاونت پژوهشی پردیس فارابی دانشگاه تهران و با حضور دکتر احمد حاجی ده‌آبادی دانشیار دانشکده حقوق پردیس فارابی دانشگاه تهران روز پنجشنبه 8 خرداد ماه 99 ساعت 22:00 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/4112/

منبع: آنا

کلیدواژه: لایو اینستاگرام رومینا اشرفی پردیس فارابی دانشگاه تهران پردیس فارابی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

کد خبر 6086307

دیگر خبرها

  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • بررسی بخش شهرسازی مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • از آلفرد هیچکاک تا مارتین اسکوسیزی در نمایشگاه کتاب تهران
  • جهش در اجرای طرح‌های پژوهشی با قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • انعقاد ۱۴ قرارداد پژوهشی در دانشگاه بیرجند در فروردین امسال