Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اعتراض کارگران کارخانه روغن نباتی شیراز مورد جدید و تازه ای نیست زیرا در گذشته نیز کارگران این مجموعه در خصوص حقوق و مزایای معوقه گلایه‌های خود را مطرح کرده بودند.

سال گذشته نیز موضوع توقیف اموال کارگران به دلیل بدهی کارخانه مطرح شد که با مدیریت حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس این کار انجام نشد اما در سال جاری نیز بازهم شاهد بروز مشکلات در این کارخانه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی ۲ روز گذشته شاهد گلایه‌های کارگران روغن نباتی شیراز بودیم که خواهان پرداخت ۲ ماه حقوق معوقه و پرداخت شدن حق بیمه‌های خود بودند.

یکی از کارگران این مجموعه در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه امنیت شغلی مهمترین نگرانی کارگران این مجموعه است، گفت: اعتراض ما هیچ‌گونه نگاه سیاسی ندارد بلکه ناتوانی برخی از مدیران این مجموعه باعث شده کارگران نگران آینده خود باشند.

علی رضایی افزود: بیش از ۲ ماه حقوق عقب افتاده داریم و حق بیمه‌ها نیز پرداخت نشده است در حالی که در حال حاضر کارخانه فعال بوده است.

وی تاکید کرد: این کارخانه به تأمین اجتماعی بدهکار است و بیمه کارگران قطع شده به همین دلیل امروز کارگران احساس خطر می‌کنند.

کد خبر 4936121

منبع: مهر

کلیدواژه: کارگران شیراز بیکاری ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند راهپیمایی روز قدس روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)



منبع:ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیاتی تازه از زندگی شخصی رهبر انقلاب از زبان سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب (فیلم) توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم) روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم)

دیگر خبرها

  • با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • خداقوت کارگر