Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@21:12:15 GMT

توزیع 6 هزار و 300 بسته معیشتی در خمین

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۱۹۲

توزیع 6 هزار و 300 بسته معیشتی در خمین

فرمانده سپاه ناحیه خمین با اشاره به توزیع 6 هزار و 300 بسته معیشتی در میان نیازمندان این شهرستان، گفت: ۱۲ هزار و ۷۰۰ خانواده نیازمند در این شهرستان شناسایی شدند که ۶ هزار و ۷۰۰ مورد تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند و  ۶ هزار مورد  تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جماران، سرهنگ پاسدار محمدمهدی میرهادی در سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در مصلای امام خمین با اشاره به توزیع 6 هزار و 300 بسته معیشتی در میان نیازمندان این شهرستان، گفت: ارزش ریالی این بسته های معیشتی ۱۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است که از سوی سپاه و خیران تامین شده‌است.
وی بیان کرد: بسته‌های معیشتی بین ساکنان مناطق حاشیه نشین، کارگران روزمزد، اصنافی که باتعطیلی مواجه شدند و سایر نیازمندان توزیع شد.
فرمانده سپاه ناحیه خمین ادامه داد: ۱۲ هزار و ۷۰۰ خانواده نیازمند در این شهرستان شناسایی شدند که ۶ هزار و ۷۰۰ مورد تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند و  ۶ هزار مورد  تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده‌اند.
وی گفت: در مرحله نخست این رزمایش که از اول تا ۲۰ فروردین برگزار شد بسته های معیشتی و اقلام بهداشتی بین یکهزار و ۳۰۰ خانواده توزیع شد ولی  اوج رزمایش کمک مومنانه پس از  فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرانی نیمه شعبان بود و این مرحله از ۲۱ فروردین امسال تا هفتم خرداد ادامه پیدا کرد.
سرهنگ پاسدار میرهادی اضافه کرد: در مرحله دوم از رزمایش چهار هزار و ۳۰۰ خانواده نیازمند آسیب دیده از کرونا تحت پوشش کمکهای بسیج و نهادهای اجتماعی قرار گرفتند و آخرین مرحله رزمایش کمک مومنانه روز جاری و با توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند برگزار می شود.

رزمایش کمک مومنانه مبتنی بر آموزه‌های دینی است
امام جمعه خمین نیز در این رزمایش گفت: رزمایش کمک مومنانه مبتنی بر مبانی و آموزه‌های دینی و یک الگوسازی کامل در بین آحاد مختلف جامعه با هدف کمک به یکدیگر است که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن بخش‌هایی از جامعه، اجرا شد. 
حجت‌الاسلام سید علی حسینی‌پور با اشاره به اینکه حمایت از نیازمندان در آموزه های دینی بسیار سفارش شده، افزود: در توزیع کمک‌ها باید کرامت انسانی و آبروی افراد نیازمند حفظ شود.
رزمایش مواسات یا کمک مومنانه به فقرا و آسیب دیدگان ناشی از تعطیلی های دوره مقابله با بیماری کرونا، با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی در سراسر کشور اجرا شد.
ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا خمین سید علی حسینی پور مواسات کمک مؤمنانه سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رزمایش کمک مومنانه بسته معیشتی ویروس کرونا هزار و ۷۰۰ تحت پوشش ۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان