Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی اسکاتلند می خواهد از اساطیر دنیای فوتبال یاد بگیرد. 

طرفداری- اسکات مک تومینای به تحسین پل پوگبا به خاطر قوای جسمانی و ظرافت این بازیکن در خط میانی پرداخت. 

به گزارش میرر، مصدومیت ها پوگبا را به هفت بازی لیگ برتری در فصل جاری محدود کردند. کار به جایی رسید که گرام سونس مدعی شد: «بازی کردن مقابل پوگبا آسان است» ولی مک تومینای ضمن مخالفت با این عقیده، هافبک تیم ملی فرانسه را یکی از چهره های الهام بخش برای خود معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمونه های زیادی در دنیای فوتبال از فوتبالیستی که قدرت بدنی لازم برای حفظ توپ و سرعت کافی برای نفوذ کردن به خطوط دفاعی حریف داشته باشد را نداریم. احتمالا پل یکی از بهترین نمونه ها است: او قدرت بسیار بالایی دارد و به سرعت درون زمین جا به جا می شود. داشتن چنین توانایی ای در خط میانی یک ابزار خطرناک است. 

زیدان، ویرا و کین، الگوهایی برای مک تومینای

مک تومینای با وجود سپری کردن فصلی خوب، می خواهد بهتر کار کند و پاتریک ویرا یکی از کسانی است که می تواند الگوی او باشد.

خودم به عنوان کسی که قوی است و خوب می دود، باید تیم های مقابل را بیشتر به چالش بکشم. باید مثل پل بین خطوط حرکت کنم، به محوطه جریمه برسم و موقعیت بسازم. برای یک هافبک، ایجاد تعادلی بین نفوذ کردن و عقب نشستن اهمیت زیادی دارد. نمونه های شگفت انگیزی برای هافبک باکس تو باکس وجود دارد: (زین الدین) زیدان، پاتریک ویرا، روی کین... این افراد از وسط زمین حمله می کردند و در این زمینه خیلی خوب بودند. برای من تماشای ویدیوی بازی این افراد اهمیت زیادی دارد و از دوستانم می خواهم تا چنین کلیپ هایی را برایم ارسال کنند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مک تومینای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم

اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم

دیگر خبرها