Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@13:09:38 GMT

سرلشکر موسوی با سردار حاجی زاده دیدار و گفتگو کرد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۲۳۵

سرلشکر موسوی با سردار حاجی زاده دیدار و گفتگو کرد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه، با سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده این نیرو دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه، با سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده این نیرو دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این دیدار با بررسی مسائل مشترک فی ما بین، نسبت به تعامل و هم افزایی بیشتر تاکید کردند.

در این نشست طرفین تاکید نمودند محصولی که امروز در اقیانوس اطلس و سواحل کشور ونزوئلا جهانیان شاهد آن هستند نتیجه همبستگی و تولید روزافزون قدرت در ارتش و سپاه ایران است.

همچنین در این دیدار سردار سرتیپ پاسدار سید حسین موسوی جانشین فرماندهی نیروی هوافضای سپاه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران سرلشکر موسوی سردار حاجی زاده سپاه نیروی هوافضای سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسؤولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر مأموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.
همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیش‌روندگی تحسین برانگیز در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • امیرعبداللهیان از سردار حاجی‌زاده تقدیر کرد
  • اقدام جالب امیرعبداللهیان برای تشکر از سردار حاجی‌زاده | عکس
  • سرلشکر موسوی: وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخی کوبنده است
  • سرلشکر موسوی: به تعدی دشمنان «پاسخی طوفانی» می‌دهیم
  • سرلشکر موسوی: پاسخی طوفانی به تعدی دشمنان خواهیم داد
  • پیام امیر سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتش
  • تشریح عملیات نیروی هوافضای سپاه از زبان سرلشکر باقری | کدام مراکز اطلاعاتی صهیونیست ها هدف قرار گرفت؟ | قصد ادامه عملیات نداریم | ببینید