Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:24:02 GMT

انتقال ستاره آرژانتینی به بارسلونا منتفی شد؟

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۲۸۱

انتقال ستاره آرژانتینی به بارسلونا منتفی شد؟

علیرغم شایعات فراوان، بارسلونا شرایط چندان مساعدی برای خرید لائوتارو مارتینز از اینتر ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، دیشب پیر آسیلیو، مدیر ورزشی اینتر رسما اعلام کرد این باشگاه علاقه ای به مذاکره با بارسلونا برای فروش لائوتارو مارتینز ندارد و تنها راه انتقال این مهاجم 22 ساله به نوکمپ پرداخت بند 111 میلیون یورویی موجود در قرارداد اوست، راه حلی که به نظر می سد حداقل در این تابستان برای بارسلونا عملی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اسکای اسپورتس نیز امروز در گزارشی مدعی شد بارسا فقط از تاریخ اول تا 15 جولای برای پرداخت این رقم فرصت دارد. مدیران این باشگاه طی سه ماه اخیر مذاکرات زیادی با اینتر برای جذب لائوتارو مارتینز داشته اند که به نتیجه ای نرسیده و پیشرفتی در روند خرید این بازیکن حاصل نشده است.

 

در واقع بارسلونا به دنبال گزینه معاوضه است که آنتونیو کونته تنها به آرتور ملو، هافبک برزیلی بارسا علاقمند است و این بازیکن نیز هرگز راضی به جدایی از بارسلونا نمی شود. باشگاه اسپانیایی بازیکنانی چون جونیور فیرپو و ساموئل اومتیتی را پیشنهاد داده که اینتر علاقه ای به جذب آنها ندارد و امکان انتقال نلسون سمدو نیز به سری آ فراهم نیست. بدین ترتیب به نظر می رسد یک شکست نقل و انتقالاتی دیگر در انتظار بارسلونا باشد و آنها امسال نیز علیرغم هیاهوی فراوان قادر به جذب بازیکن مورد نظرشان نخواهند بود.

لائوتارو مارتینز بارسلونا ساموئل اومتیتی اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز بارسلونا ساموئل اومتیتی اینتر میلان لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس

ستاره سابق کهکشانی‌ها از پیروزی شاگردان کارلو آنچلوتی شادمان است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا
  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • دیبالا با گل در بغل سردار آزمون(عکس)
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!