Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی رئیس دادگستری استان مرکزی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه بر تحول در دستگاه قضا، مبارزه با فساد درون و برون سازمانی در اولویت اقدامات قرار گیرد.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در آیین تجلیل از شعب برتر دادگاه های عمومی و انقلاب اراک اظهار کرد: " ابلاغات الکترونیکی " باید در راستای امتیاز دهی به کارکنان در اولویت باشد و برای دفاتر خدمات الکترونیکی محدودیت ایجاد کنیم تا مراجعینی که درخواست خود را در" سامانه ثنا" ثبت نکرده‌اند  ثبت پرونده نشوند چراکه این افراد جایگاهی در خدمات الکترونیک ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدامات جهادی و انقلابی باید در دستور کار قرار گیرد، نظم و انضباط تنها به معنای ورود و خروج کارکنان بر مبنای ساعات اداری نیست و  پرسنل دستگاه قضا با تفکر انقلابی و عمل جهادی نباید در رسیدگی به پرونده ها تنها به این مقطع زمانی بسنده کنند.

رئیس دادگستری استان مرکزی با اشاره به دوران تحول در قوه قضائیه و اقدامات انجام شده در دستگاه قضا با بیان اینکه این اقدامات هرچند زیاد بوده اما کافی نیست، ادامه داد : در این خصوص باید منویات مقام معظم رهبری و رییس قوه قضائیه در راس امور باشد و تحول در مجموعه محاکم استان و شهرستان ایجاد شود.

موسوی اضافه کرد : نظم و انظباط میان کارکنان، تکریم ارباب رجوع، ایجاد نظم در چینش پرونده ها و بهره گیری از ظرفیت مردمی باید مورد توجه کارکنان دستگاه قضا قرار گیرد .

وی با اشاره به دشواری های قضاوت و انجام وظیفه کارکنان دستگاه قضا ادامه داد: علیرغم تمام مشکلات و برخی موانع و تهدیدهای واقعی و کاذب، کارکنان و پرسنل محاکم قضایی با قاطعیت و انسانیت رای را نمی بازند و نگاه به افراد صاحب نام نیز نگاهی عادلانه است که این رویکرد و عملکرد جای تقدیر دارد البته در مواردی هرچند بسیار اندک کاستی ها و ضعف هایی نیز وجود دارد که رفع آنها باید در دستور کار باشد.

رئیس کل  دادگستری استان مرکزی ببان کرد: در راستای مبارزه با فساد، هیچگونه مماشاتی با افراد نداریم و باید با یک حرکت انقلابی و جهادی ضمن حفظ کرامت مردم و کارکنان در دستگاه قضایی استان ، جهت رفع مشکلات مردم گامهایی مثبت برداشته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دادگستري استان مرکزی دستگاه قضا قرار گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار یکی از شهرهای تهران بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از دستگیری یک عضو شورای نسیم‌شهر به همراه شهردار منتخب این شهر به اتهام فساد مالی، دریافت و پرداخت رشوه خبر داد.

سید امیراحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با تأکید بر مبارزه قاطع با فساد گفت: یک عضو شورای نسیم‌شهر به دلیل سوءاستفاده از موقعیت شغلی، دریافت رشوه و اعمال نفوذ دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پرونده مقدماتی فساد این عضو شورا تکمیل شده است، افزود: شهردار منتخب نسیم‌شهر نیز به اتهام پرداخت رشوه به برخی از اعضای شورای نسیم‌شهر بازداشت شده است.

مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در شورا و شهرداری نسیم شهر/ ۷ نفر دستگیر شدند.

دادستان شهرستان بهارستان تاکید کرد: مبارزه با فساد در مجموعه شهرداری ادامه دارد و با قدرت این راه را ادامه خواهیم داد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897491

دیگر خبرها

  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات | اتهام آنها چیست؟
  • شهردار یکی از شهرهای تهران بازداشت شد
  • بازداشت شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر
  • شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر دستگیر شدند
  • توانمندسازی سرمایه انسانی با رویکرد پویایی و شایستگی سازمانی
  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد