Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز پنجشنبه در پی تحریم نیروی انتظامی توسط دولت متخاصم آمریکا ضمن محکوم کردن این اقدام نابخردانه و کینه‌جویانه استکبار جهانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بی‌شک، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با این اقدام گستاخانه آمریکای غاصب، قدرتمندتر از گذشته در راستای انجام وظایف خود و تامین نظم و امنیت مردم در مرزها و جای‌جای میهن اسلامی تلاش کرده و به کوری چشم دشمنان، روزبه‌روز با صلابت‌تر و مقتدرتر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم با بهره‌گیری از اقدامات رسانه‌ای و عملیات روانی، سعی در بر هم زدن آرامش جامعه و تضعیف قوا و اراده مسؤولان دارند اما به حول و قوه الهی در این مسیر نیز همانند اقدامات شوم گذشته خود، ناکام خواهند ماند.

رییس شورای قضایی استان زنجان گفت: جان بر کفان نظام و ولایت، همواره با توکل بر قدرت لایزال الهی و با اطاعت از فرامین و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا در دفاع از حقوق مردم و این مرز و بوم، خاری در چشم دشمنان و توطئه‌گران نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با دلاوری‌های خود همواره موجب خشم دشمنان نظام اسلامی ایران شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک، تحریم نیروی انتظامی که کارکنان آن از بطن و درون مردم بوده، شبانه‌روز برای عزت، سربلندی و امنیت و آرامش جامعه مجاهدت و تلاش کرده و عملکرد آن‌ها مورد رضایت ولی امر مسلمین است و همچنین تحریم فرمانده سخت‌کوش این نیرو که به جهت اطاعت از ولایت فقیه و تامین نظم و امنیت جامعه در دل مردم جای دارد، عمق بغض و کینه رژیم تروریستی و جنایتکار آمریکا نسبت به افراد و نهادهای انقلابی و مردمی را نشان می‌دهد.

به گزارش ایرنا، آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید، وزیر کشور، فرمانده نیروی انتظامی و هفت مقام ارشد این نیرو را تحریم کرد.

برچسب‌ها تحریم دادگستری کل استان زنجان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تحریم دادگستری کل استان زنجان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا امنیت تحریم دادگستری کل استان زنجان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا امنیت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد

به گزارش جماران؛ آیت‌الله مکارم شیرازی، گفت: دشمنان تلاش دارند با آلوده کردن جوانان قمی به مواد مخدر و دیگر مفاسد اخلاقی، چهره قم را تخریب کنند.

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان قم، با تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و سال نو، قم را شهری متمایز و متعلق به جامعهتشیع دانسته و اظهار داشت: قم مرکزیت علمی و دینی جهان تشیع است. بیش از ۸۰ هزار طلبه در حال فراگیری علوم دینی در سطوح مختلف هستند.

وی موقعیت قم را حساس برشمرده و افزود: دشمنان تلاش دارند با آلوده کردن جوانان قمی به مواد مخدر و دیگر مفاسد اخلاقی، چهرهقم را تخریب کنندکه این وظیفۀ شما را مضاعف می‌کند، چرا که ضربه به قم، ضربه به عالم تشیع است.

مرجع تقلید شیعیان بر آمادگی حوزه علمیه جهت همکاری با نیروی انتظامی تأکید کرده و گفت: حوزه علمیه می‌تواند در زمینه‌های مختلف به خصوص در مسئله حجاب با نیروی انتظامی همکاری کند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با خطیر دانستن وظایف نیروی انتظامی، عنوان کرد: نیروی انتظامی از سویی موظف به برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان است و از سویی مأمور به محبت و رحمت و رعایت آداب اسلامی است و جمع میان این دو کار آسانی نخواهد بود.

وی حفظ حجاب را واجب دانسته و افزود: از سوی دیگر هم نباید این عمل با خشونت همراه شود، چرا که بهانه‌ای برای دشمنان و معاندان می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به شب‌های قدر و شهادت امیرمؤمنان علی علیه السلام، گفت: باید احترام این ایام رعایت شود.

وی در پایان این دیدار امکانات مسجد مقدس جمکران را جوابگوی خیل عظیم عاشقان آن حضرت ندانسته و بر تأمین امکانات بیشتر تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبرد‌های جمهوری اسلامی است
  • امیر صباحی فرد: هیچگاه از توطئه‌های دشمنان غافل نیستیم
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • ۴۵ سال اقتدار و امنیت/ کمان؛ تیری زهرآگین و آماده نابودی دشمنان است
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند