Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@21:09:59 GMT

آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های پاوه

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۳۱۳

آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های پاوه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سردار علی اکبر جاویدان بیان کرد: این آتش‌سوزی از عصر روز چهارشنبه از جنگل‌های باینگان و اطراف پاسگاه نظامی مره خیل آغاز و تا حوالی صبح امروز (پنجشنبه) ادامه داشت. 

وی افزود: شیب تند منطقه، کوهستانی و صعب‌العبور بودن و از طرفی پوشش گیاهی انبوه و متراکم و جنگلی بودن منطقه و وجود هیزم‌های خشک در این مناطق باعث گسترش بیشتر آتش و شعله‌ور شدن حریق و مهار نشدن به موقع آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جاویدان تصریح کرد: این آتش‌سوزی از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز ۶ خرداد رخ داد و پس از اطفای آن متاسفانه از ساعت ۷ صبح روز 7 خرداد مجددا شعله‌ور و تا ساعت ۳ بامداد امروز  ادامه یافت. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: این حریق در نهایت با حضور گسترده نیروهای نظامی و انتظامی، منابع طبیعی، نیروهای امدادی و اهالی بومی منطقه مهار شد. 

وی بیان کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی و اقدام است. هنوز میزان خسارت وارد آمده به جنگل‌ها و مراتع منطقه اعلام نشده است. 

جاویدان گفت: در این آتش‌سوزی متاسفانه یکی از نیروهای تیپ انصار الرسول(ص) نیز که به عنوان نیروی کمکی حضور پیدا کرده بود هنگام مهار آتش، دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

کد خبر 515757 برچسب‌ها حوادث - آتش سوزی استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی استان کرمانشاه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلال ملکی در این باره اعلام کرد: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز در مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه مورد آتش سوزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در یک محوطه نیز چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می شود و سقف انبار نیز تخریب شده که تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان