Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جواد حسینی اظهار داشت: از این تعداد اثر، استان‌های تهران با ارسال ۲۴۸ اثر، آذربایجان شرقی با ۲۰۵ اثر و خراسان رضوی با ارسال ۱۳۸ محتوای آموزشی در بین استان‌ها پیشتاز هستند.

وی گفت: استان‌های کرمان، شهرستان‌های تهران، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی از دیگر استان‌های فعال در این عرصه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از بین ۱۰۵۳ اثر ارسالی، ۲۹۹ محتوا مربوط به دانش آموزان کم توان ذهنی، ۲۳۴ محتوا مرتبط به دانش آموزان با آسیب بینایی و شنوایی، ۱۱۳ اثر مربوط به حرفه آموزی دانش آموزان، ۹۶ اثر مربوط به دانش آموزان طیف اتیسم، ۸۰ محتوا مرتبط به دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری و ۶۷ محتوای آموزشی مربوط به مسائل بهداشتی و توانبخشی می‌باشد.

‏رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به استان‌های ارسال کننده آثار اظهار داشت: در حوزه حرفه آموزی شهر تهران و استان خوزستان، در حوزه مشکلات یادگیری استان‌های آذربایجان شرقی، گلستان و زنجان و در حوزه طیف اتیسم شهر تهران و آذربایجان شرقی بیشترین آثار را ارسال کرده اند.

وی گفت: در حوزه دانش آموزان جسمی و حرکتی شهر تهران و آذربایجان شرقی، در موضوع دانش آموزان با آسیب بینایی و شنوایی شهر تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، شهرستان‌های تهران و خوزستان، در حوزه دانش آموزان کم توان ذهنی استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، شهر تهران، قزوین، خراسان جنوبی و در حوزه بهداشت و توانبخشی استان‌های آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد و کرمان به ترتیب آثار بیشتری ارسال کرده اند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی بررسی آثار اظهار داشت: این آثار پس از ارزیابی و داوری در این کارگروه در پایگاه جامع آموزشی، پرورشی و توانبخشی بارگذاری خواهد شد تا از این طریق امکان دسترسی با کیفیت به آموزش برای همه دانش آموزان با نیازهای ویژه فراهم شود.

حسینی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در ایام کرونا اظهار داشت: آموزش و پرورش استثنایی در فضای کرونا و تعطیلی مدارس فعال است و فعالیت‌های یاددهی و یادگیری توسط معلمین سخت کوش و با همکاری مدیران و والدین در بستر فضای مجازی ساری و جاری است.

وی افزود: ارسال بسته‌های آموزشی جهت دانش آموزانی که به اینترنت و فضای مجازی دسترسی ندارند، راه اندازی پایگاه‌های آموزش مجازی، آموزش‌های مبتنی بر توانبخشی، راه اندازی ۵ استودیو تولید محتوای آموزشی و ارائه خدمات از طریق مراکز مشکلات ویژه یادگیری و مراکز مشاوره از دیگر فعالیت‌های این ایام می‌باشد.

کد خبر 4936138 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: حسینی سید جواد حسینی خراسان رضوی خراسان جنوبی ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی وضعیت هوای تهران شیوع کرونا کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه شورای شهر شهر تهران طرح ترافیک هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روز قدس آذربایجان شرقی دانش آموزان دانش آموزان محتوای آموزشی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابوالقاسم محی الدینی با حضور در پارک آموزش ترافیک شهرداری، از روند آموزش رفتار‌های ترافیکی به دانش آموزان بازدید کرد.

وی با بیان اینکه برای ارتقای ایمنی ترافیک و رعایت حقوق شهروندی باید آموزش در تمام مقاطع سنی وجود داشته باشد، گفت: پارک آموزش ترافیک شهرداری روزانه میزبان ۱۵۰ نفر از نونهالان و نوجوانان استان است.

شهردار افزود: علاوه بر دانش آموزان مهدکودک، پیش دبستانی و سایر مقاطع تحصیلی، دانش آموزان مدارس استثنایی استان نیز آموزش‌های لازم درخصوص رفتار‌های ترافیک، مقررات ایمنی عبور و مرور و همچنین خطر‌های ناشی از بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی را فرا می‌گیرند.

محی الدینی اظهار داشت: آموزش در این پارک به منظور نهادینه کردن و رعایت قانون و مقررات در هنگام رانندگی و آشنایی کودکان با علائم ترافیکی است، بنابراین آموزش کودکان در هر زمینه‌ای که باشد اثرگذاری بیشتری نسبت به آموزش بزرگسالان دارد زیرا کودکان در رده سنی قرار دارند که به راحتی آموزش‌های مختلف را فراگرفته و به خوبی رعایت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار