Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@01:24:44 GMT

کشف ۱۶۸ کیلوگرم چوب جنگلی بلوط قاچاق در اردل

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۳۷۰

کشف ۱۶۸ کیلوگرم چوب جنگلی بلوط قاچاق در اردل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "کوروش صفیان"  عنوان کرد: مأموران یگان امداد شهرستان در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو مظنون و با هماهنگی مقام قضائی و رعایت اصول ایمنی آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان "اردل" افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۶۸ کیلوگرم چوب بلوط جنگلی قاچاق کشف و به اداره منابع طبیعی شهرستان منتقل و یک نفر را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ " صفیان" در پایان با بیان اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و متهم به مراجع قضائی معرفی شد، تاکید کرد: نیروی انتظامی جهت حفاظت از منابع ملی، با افراد سودجو و قاچاقچیان منابع طبیعی قاطعانه برخورد می کند.

46

کد خبر 1393047

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی مهر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان مهر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.
بهادر رزمجویی افزود: مأموران این شهرستان در بازرسی از این خودرو هفت دستگاه ال ای دی و ۱۱۷ جفت کفش و صندل خارجی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی مهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی مهر معرفی شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله 325 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • کشف و ضبط چوب آلات قاچاق جنگلی در شهرستان سوادکوه