Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: تمام تاکید ما بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است و این موارد به طور کامل در تمام کارگزاری‌های سطح استان رعایت می‌شود اما ضعیف بودن اینترنت باعث ازدحام جمعیت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تعدادی از مخاطبان این رسانه در مازندران با ثبت سوژه «سرپیچی کارگزاری‌های تامین اجتماعی مازندران از بخشنامه فاصله اجتماعی »خواستار بررسی بیشتر این موضوع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگزاری‌ها، پیشانی سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات به بیمه شدگان هستند و این روزها چیزی از فاصله اجتماعی نمی‌دانند.

 

مدیران این بخش در روزهای کرونایی علی‌رغم اینکه تعداد مراجعات‌شان به یک چهارم کاهش یافته اما با تمام نیروهایشان فعال بوده و از دستورالعمل فاصله اجتماعی سرپیچی می‌کنند.

اداره کل تامین اجتماعی مازندران برابر این بخشنامه و در راستای حفظ سلامت کارکنان خود تنها با ۲۰ درصد پرسنل‌اش فعال است اما گویا کارگران کارگزاری‌ها را از مجموعه خود نمی‌داند و نگران سلامتی‌شان نیست.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: تمام تاکید ما بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است و این موارد به طور کامل در تمام کارگزاری‌های سطح استان رعایت می‌شود.

 

محمودی افزود: در مقطع یک یا دو روزه به دلیل مشکلات اینترنت شاهد ازدحام جمعیت بودیم که شرایط به حالت عادی بازگشت.

 

وی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی در مازندران ۲ میلیون نفر را زیرپوشش دارد که بیش از ۲۰ نوع تعهد و خدمات به مردم ارائه می‌دهد.

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل تامین اجتماعی مازندران محمودی کرونا تامین اجتماعی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران حجاب و عفاف را از ارزش‌های اسلامی، دینی وملی یاد کرد و گفت: ایرانیان در طول زمان به رعایت عفاف و حجاب مشهور و معروف بوده‌اند.

وی با عنوان اینکه اجرای عفاف و حجاب یک دستور قانونی است و اکثر بانوان آن را اجرا می‌کنند، گفت: اندکی از بانوان ممکن است در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند و با تذکر باید به این ارزش ملی و قانونی و اسلامی احترام گذارند.

وی با اظهار اینکه نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است، گفت: قالب بانوان به این تذکر توجه دارند و اگر موارد معدودی توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود.

وحیدی از نیروی فراجا که با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است، تقدیر کرد و حمایت مردم از طرح فراجا را قابل تقدیر دانست.

وزیر کشور همچنین با اظهار اینکه برای دور دوم انتخابات نیز تمهیدات لازم اتخاذ شده است، گفت: در این دوره تمامی فرایندها به صورت الکترونیک صورت می‌گیرد و زیرساخت‌های لازم فراهم شده است.

وی همچنین با اشاره به تغییر استانداران لرستان و مازندران گفت: برنامه‌ای برای تغییر استانداران نداریم و با قوت به کار خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اجرای طرح آزادسازی ساحل در استان‌های شمالی نظیر مازندران گفت: بهسازی نوار ساحلی آزادشده از سوی شهرداری‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

وی برای شرکت در مراسم معارفه استاندار به مازندران سفر کرده است.

کد خبر 6086624

دیگر خبرها

  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است
  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است
  • قدردانی وزیر کشور از فراجا در اجرای «طرح نور»
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • اجرای مسدودیت مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انتقاد تند و تیز به شوخی‌های سریال نون خ ۵