Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:41:04 GMT

هافبک چلسی؛ گزینه یووه به جای ستاره بارسلونا (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۳۹۷

جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی جدی ترین گزینه یوونتوس برای تقویت خط میانی است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس به دنبال خرید یک هافبک طراز اول در تابستان امسال است و با توجه به توافقات شخصی میرالیم پیانیچ برای انتقال به بارسلونا، آنها برای خرید آرتور ملو، هافبک برزیلی و 23 ساله بارسلونا پیشقدم شدند، آنها این بازیکن به هیچ وجه علاقمند به این انتقال نیست و به نظر می رسد خرید آرتور ملو از بارسلونا منتفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما امروز نشریه توتواسپورت در گزارشی مدعی شد حالا تمرکز مدیران یوونتوس معطوف به جذب جورجینیو، هافبک ملی پوش چلسی شده است. این بازیکن که در دوران حصور مائوریتسیو ساری روی نیمکت چلسی راهی این تیم شده بود، بازیکن مورد علاقه سرمربی فعلی بیانکونری است.

 

مدیر برنامه جورجینیو دیروز در مصاحبه ای مدعی شد احتمال انتقال جورجینیو به یوونتوس وجود دارد و تایید کرد که مائوریتسیو ساری علاقمند به جذب این بازیکن است. البته هنوز سه سال از قرارداد جورجینیو با چلسی مانده و بیانکونری برای خرید او باید رضایت باشگاه انگلیسی را جذب کند. یوونتوس به جز آرتور ملو به بازیکن دیگری از بارسلونا برای معاوضه با پیانیچ علاقمند نیست و همین موضوع کار بلوگرانا برای خرید بازیکن مورد نظرش را دشوار ساخته است.

 

میرالم پیانیچ بارسلونا جورجینیو چلسی آرتور ملو یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میرالم پیانیچ بارسلونا جورجینیو چلسی آرتور ملو یوونتوس آرتور ملو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز :

در نیمه اول بازی استقلال مقابل مس رفسنجان اتفاق تلخی برای این تیم به وقوع پیوست که شوک بزرگی برای جواد نکونام بود، اما چاره‌ای جز پذیرفتن شرایط ندارد. مهدی مهدی پور هافبک آبی‌پوشان که بازی‌های خوبش در این فصل رضایت سرمربی تیم را هم جلب کرده بود، پیش از پایان نیمه اول به شدت دچار آسیب دیدگی شد و او را با برانکارد از زمین خارج کردند. در معاینات پشکی نیز مشخص شد زانوی مهدی‌پور آسیب بسیار شدیدی دیده و باید زیر تیغ جراحی برود.

آخرین خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که هافبک اصفهانی استقلال هفته آینده و پس از اینکه تورم زانویش به طور کامل مرتفع شد به اتاق عمل خواهد رفت و از شر این مشکل خلاص می‌شود. البته مهدی پور دوره نقاهت طولانی را پیش رو خواهد داشت و بعید به نظر می‌رسد تا آذر ماه امسال بتواند در میادین ظاهر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • داور علیه یووه: دو پنالتی در یک نیمه! (عکس)
  • یارگیری جالب ستاره یووه: لباس حریف پاره شد! (عکس)
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود