Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@01:39:43 GMT

پلمب مراکز خرید ضایعات بدون مجوز در گلستان

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۴۱۸

پلمب مراکز خرید ضایعات بدون مجوز در گلستان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان از پلمب مراکز خرید ضایعات بدون مجوز در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی قاسمی‌وناجمی در جلسه کارگروه پیشگیری از سرقت استان گفت: با پایان مهلت دریافت مجوز برای مراکز ضایعات، پلیس اماکن موظف است همه مراکز خرید و فروش ضایعات استان را رصد و مراکزی که مجوز ندارند را پلمب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراکزی که مجوز دارند هم، باید مشخصات فروشنده و آدرس او را در دفتر یادداشت کنند تا اگر اموال دزدی در بین ضایعاتی که می‌خرند وجود داشت ردیابی و شناسایی سارق فراهم شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان از رصد سارقان سابقه‌دار هم خبر داد و گفت: اسامی سارقان که آزاد می‌شوند یا مرخصی می‌روند به دادستان‌های هر شهرستان و پلیس آگاهی برای کنترل و نظارت بر این افراد اعلام می‌شود.

مهدی قاسمی‌وناجمی افزود: افزایش گشت‌های مشترک دستگاه‌های خدمات‌رسان از دیگر راهکارهای ارائه شده در جلسه امروز برای پیشگیری از سرقت بود.

راهکارهای کاهش سرقت در جلسه کارگروه پیشگیری از سرقت استان بررسی شد.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاسمی وناجمی معاون اجتماعی پیشگیری وقوع جرم دادگستری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین

قاضی تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: نداشتن مجوز فعالیت درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و بکارگیری افراد فاقد صلاحیت و تخصص، از تخلفاتی بود که موجب پلمب این موسسه شد. 

بابایی فر افزود: تعزیرات برابر قانون تا اطلاع ثانونی تمامی ملزومات داخل این کلینیک غیرمجاز را ضبط می‌کند تا پس از تکمیل پرونده تعیین تکلیف شود.

به گفته وی، این مرکز باید در مرحله نخست مجوز اخذ کرده و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز صلاحیت را احراز کند تا جواز فعالیت صادر شود، همچنین باید افرادی که متخصص و دارای صلاحیت هستند را جذب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سرقت‌ها در استان بوشهر ۷ درصد کاهش یافت
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی در اردبیل
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد
  • فعالیت مراکز خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی از نیمه اردیبهشت در گلستان
  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • پلمب واحد پذیرایی گرانفروش در کیش
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش