Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن برزیلی تیم فوتسال گیتی پسند که ماه گذشته به کشورشان سفر کرده بودند چند روز دیگر به ایران بازمی‌گردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری باشگاه گیتی پسند، تیم فوتسال گیتی پسند از هفته آینده تمرینات خود را برای حضور در فینال لیگ برتر آغاز می‌کند. با شروع تمرینات، دو بازیکن برزیلی این تیم غایب خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلکس فالکون و والکس رایموند که یک ماه پیش ایران را به مقصد برزیل ترک کردند، در تاریخ ۱۶ خرداد ماه وارد ایران خواهند شد.

مدیر امور بین الملل گیتی پسند با تأیید این خبر گفت: به دنبال دریافت مجوزهای لازم جهت ورود دو بازیکن برزیلی گیتی پسند به ایران هستیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تمرینات تیم جهت حضور در فینال لیگ برتر فوتسال اضافه شوند.

کد خبر 425991

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند باشگاه گیتی پسند لیگ برتر فوتسال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی‌جامپ وطنی در آغوش گلر برزیلی (عکس)

به گزارش ورزش سه، در جریان بازی نساجی و تراکتور هوادار حاضر در ورزشگاه از پیروزی تیم محبوبش به وجد آمده بود و با پرچم قرمز به دورن زمین آمد و لوان پولی دروازه‌بان این تیم را در آغوش گرفت.

حضور این هوادار در زمین دیگر سکوها را به وجد آورده بود و به تشویق او پرداختند و صحنه عجیب و جو جالبی در ورزشگاه وطنی حاکم شد!

نساجی که در منطقه خطر حضور دارد سه امتیاز مهم کسب کرد و این پیروزی مقابل تیم پرستاره نساجی رقم خورد و برد ارزشمند و هیجان‌انگیز برای هواداران و اعضای تیم نساجی بود و روز فراموش نشدنی را تجربه کردند.

عکسها: معین نادری

دیگر خبرها

  • جیمی‌جامپ وطنی در آغوش گلر برزیلی (عکس)
  • تاریخ‌سازی مهران غلامی برای فوتسال افغانستان
  • ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره کلاسیک
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند»/ بازیگران گرد آمدند
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران