Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@12:31:08 GMT

انتخاب ۲ اصفهانی برای هیأت رئیسه مجلس

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۵۲۳

انتخاب ۲ اصفهانی برای هیأت رئیسه مجلس

نماینده مردم فلاورجان و نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار به عنوان دبیران هیأت رئیسه مجلس یازدهم انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وکلای ملت در دومین نشست علنی مجلس، اعضای هیات رئیسه مجلس یازدهم را به مدت یکسال انتخاب کردند.

در انتخابات امروز هیأت رئیسه مجلس یازدهم استان اصفهان هم در بین منتخبین نماینده داشت و حجت‌الاسلام موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان با ۱۷۱ رای و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار با ۱۴۹ رای از استان اصفهان به عنوان دبیران هیأت رئیسه مجلس یازدهم انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز پس از انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس اجلاسیه اول مجلس یازدهم، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و علی نیکزاد به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه دائم مجلس یازدهم انتخاب شدند.

همچنین احمد امیرآبادی فراهانی، سیدناصر موسوی لارگانی، حسینعلی حاجی دلیگانی، محسن دهنوی، روح‌اله متفکر آزاد و علی کریمی فیروزجایی به عنوان دبیران هیأت رئیسه اجلاسیه نخست مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

در ادامه ناظران هیأت رئیسه برای سال اول مجلس یازدهم هم انتخاب شدند و بر این اساس محمدحسین فرهنگی، علیرضا سلیمی و محسن پیرهادی به عنوان کارپردازان هیأت رئیسه اجلاسیه نخست مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

پس از اینکه اعضای کامل هیأت رئیسه مجلس انتخاب شدند در برابر قرآن سوگند یاد کردند که آئین‌نامه را اجرا و بی‌طرفی کامل را حفظ کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ص۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان مجلس شورای اسلامی مجلس هیات رئیسه رئیسه مجلس یازدهم هیأت رئیسه مجلس نماینده مردم انتخاب شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو

به گزارش خبرگزاری مهر، چهل و یکمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو در شهر «جیانگ یئن» با حضور تمامی اعضا و به ریاست «گائو ژیدان» رئیس فدراسیون جهانی و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیأت رئیسه برگزار شد.

در ابتدای این نشست؛ صورت جلسه چهلمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و شانزدهمین کنگره فدراسیون جهانی که هر دو رویداد سال گذشته در تگزاس برگزار شده بود، به تأیید اعضا رسید. سپس «ژان کیوپینگ» دبیرکل فدراسیون جهانی، گزارشی از فعالیت‌های ۶ ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش رو ارائه داد. وی همچنین یادآور شد؛ با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند؛ بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور ۳۸ کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی «تایچی» در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهاما ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود. در این نشست مقرر شد؛ میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۶ جوانان داکار سنگال را خواهد داشت

درخواست امارات برای عضویت در فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین گزارش‌هایی از سوی رؤسای کمیته فنی، کمیته داوران و کمیته اخلاق ارائه و مورد تأیید قرار گرفت. در پایان این نشست؛ علی‌نژاد با «گائو ژیدان» وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون جهانی ووشو گفت‌وگو و مذاکراتی را داشتند.

همچنین مهدی علی‌نژاد عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو به عنوان یکی از اعضای سه نفره کمیته نظارت بر برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی معرفی شد.

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از امروز (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به صورت رسمی در شهر» «جیاینگ یئن» چین آغاز شده است.

کد خبر 6087261

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • آخرین نطق نادران در مجلس یازدهم /جز شرمندگی چیزی برای این حقیر باقی نماند /استعفای من چه شرایط اضطراری داشت که جلسه غیرعلنی شد؟