Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@05:38:38 GMT

تصادف شدید در شهرری یک مصدوم بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۵۲۴

تصادف شدید در شهرری یک مصدوم بر جای گذاشت

تصادف شدید صبح امروز یک دستگاه پراید در شهرری منجر به مصدومیت راننده آن شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، در ساعت ۱۰:۰۲ دقیقه صبح امروز در پی تصادف یک دستگاه خودرو سواری و محبوس شدن راننده در داخل خودرو به آدرس شهرری میدان بسیج مستضعفین، شهروندان با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و از وقوع این حادثه خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۹ و گروه امداد و نجات ۱۷ را به محل حادثه رهسپار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر حاجی محرابی فرمانده آتش‌نشانان اعزامی با تشریح این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی خود با جدول‌های حاشیه خیابان برخورد کرده بود که در پی این برخورد راننده خودرو که یک نفر آقای ۵۰ساله بود از ناحیه صورت و قفسه سینه دچار مصدومیت شده و خودرو نیز دچار نشت بنزین شده بود.

وی ادامه داد: لذا آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از قطع جریان برق اقدام به رفع نشت سوخت خودرو کرده و با استفاده از ابزار مخصوص نجات اقدام به خارج کردن شخص محبوس شده از داخل خودرو کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس و ایمن‌سازی محل حادثه، خودرو را به عوامل پلیس راهور تحویل داده و محل حادثه را از بقایای به جا مانده از این تصادف پاکسازی کردند.

حاجی محرابی یادآور شد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف پلیس راهور پراید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم محمد اسلامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: شامگاه یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بلوار چراغچی اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بیان کرد: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید