Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:14:39 GMT

بازگشایی باشگاه‌های تیراندازی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۵۳۰

بازگشایی باشگاه‌های تیراندازی

نرگس علیزاده مسئول روابط عمومی هیئت تیراندازی استان اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ضمن ، اعلام اینکه باشگاه‌های تیراندازی استان تاکنون موفق به شروع فعالیت خود نشده اند بیان کرد: بازیکنان این رشته پس از شیوع کرونا، در خانه با سلاح‌های خود تمرینات را پی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد:تیراندازی اصفهان جایگاه مناسبی در کشور قرار دارد و علی رغم نبود بودجه لازم، در دو سال پیاپی توانستیم مقام قهرمان قهرمانان را کسب کنیم.

علیزاده با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ تیرانداز در استان اصفهان مشغول به فعالیت هستند گفت: شهرستان‌های نجف آباد، شهررضا، خمینی شهر، زرین شهر و شاهین شهر، از شهرستان‌های پیشتاز این رشته در استان هستند.


او ادامه داد":انتظار هیأت تیراندازی از اداره کل ورزش جوانان، این است که به ورزش‌های مدال آور مانند تیراندازی که ۱۱۴ مدال المپیکی و ۱۴۱ مدال جهانی دارد، توجه بیشتری داشته باشند، امکانات گسترده تری را در اختیار ورزشکاران این رشته قرار دهند و
راهکاری جهت رسیدگی به وضعیت مربیان تیراندازی ازلحاظ بیمه وحقوق در نظ گرفته شود.

علیزاده در پایان اشاره کرد:هنوز برنامه‌ای برای شروع مجدد مسابقات تیراندازی در نظر گرفته نشده، ولی جلساتی برای مشخص شدن تکلیف این امر در حال برگزاری است.     انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی اصفهان هیات تیراندازی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ستاد سیل خدمات شهری در کنار ستاد سفر شهر اصفهان

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با بارندگی‌های نوروزی، ستاد سیل در کنار ستاد سفر در باغ فدک مستقر می‌شوند، همچنین اکیپ‌های ستاد سیل در سطح مناطق پانزده‌گانه فعال هستند.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کمیته خدمات شهری در حال خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلفی از جمله نظافت شهری و اقداماتی همچون اسکان مسافران نوروزی، هدایت مسافران، ستادهای هدایت و ساماندهی اسکان مسافران است.

وی افزود: در دو سال اخیر هماهنگی خوبی با اداره هواشناسی صورت گرفته است، از این‌رو یک تا دو روز قبل از بارندگی، ستاد سیل در سطح مناطق پانزده‌گانه این کلان‌شهر فعال می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: با بارندگی‌های نوروزی، ستاد سیل در کنار ستاد سفر در باغ فدک مستقر می‌شود، همچنین اکیپ‌های ستاد سیل در سطح مناطق پانزده‌گانه فعال هستند.

میرعسگری با بیان اینکه در حال حاضر با مشکل خاصی در زمینه آب‌گرفتگی مواجه نشده‌ایم، گفت: آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران در زمان‌های بارانی هستیم.

کد خبر 739052

دیگر خبرها

  • کیمیا علیزاده به تیم ملی تکواندو بلغارستان پیوست
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه بین جاده‌ای و ۲۱ نوروزگاه در استان
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • صدور ۶۱۹ پروانه تولید صنایع دستی در گیلان
  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • جزئیات فعالیت مراکز اهدای خون اصفهان در شب‌های قدر
  • جزئیات فعالیت مراکز اهدای خون استان در شب‌های قدر
  • فعالیت ستاد سیل خدمات شهری در کنار ستاد سفر شهر اصفهان
  • بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی
  • مدت بازگشایی آب در زاینده‌رود ۱۲ روز است/ قرار نیست توسعه صنایع آب‌بر را داشته باشیم