Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله دهمرده گفت:هر نهادی را که آمریکا آن را مورد تحریم قرار داده با سرمایه گذاری ویژه جمهوری اسلامی باعث تقویت در آن شده ایم این موضوع در بحث ناجا نیز صدق می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با عصرهامون، گفت: آمریکا سال هاست به عنوان شیطان بزرگ در حال ایجاد مشکلات برای جمهوری اسلامی ایران است،لذا نباید از این کشور توقع دوستی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود : از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تا کنون هر چه از دست آمریکایی ها بر آمده است بر علیه انقلاب اسلامی ایران بکار گرفته اند که در نهایت باعث رسوایی خودشان شده است.

دهمرده بیان داشت: اگر تا کنون حتی یک درصد مردم ایران هم به رابطه با آمریکا امیدوار بودند با تحریم ناجوانمردانه علیه نهاد های مختلف از جمله ناجا دیگر اعتمادی به آمریکا نخواهند داشت.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا امروز همانند فردی که در حال غرق شدن است روز به روز به مشکلاتش افزوده می شود که نمونه بارز آن رسوایی در بحث کرونا بود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با ابهت نفت کش های خود را به ونزوئلا رساند و در این بین آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

دهمرده افزود: هر نهادی را که آمریکا آن را مورد تحریم قرار داده با سرمایه گذاری ویژه جمهوری اسلامی باعث تقویت در آن شده ایم این موضوع در بحث ناجا نیز صدق می کند.

وی ادامه داد: آمریکا امروز به بادکنکی تو خالی شباهت دارد زیرا تحریم ها دیگر بر جمهوری اسلامی ایران تأثیر چندانی نخواهد داشت.

دهمرده گفت: اگر وابستگی کشور به خارج کم شود دست آمریکایی ها برای تحریم بسته خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وتوی آمریکا علیه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل

عصر ایران - آمریکا با رای وتو در شورای امنیت، مانع از تصویب عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل و شناسایی فلسطین به عنوان کشور و دولت مستقل شد.

 رای مخالف امریکا در برابر  ۱۲ رای مثبت اعضای شورای امنیت و رای ممتنع انگلیس و سوئیس اعلام شد.

 فلسطین هم اکنون عضوناظر سازمان ملل (بدون حق رای) است.

واکنش روسیه

نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: آمریکا فقط منافع اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد.

 اکثریت مطلق جامعه جهانی با عضویت فلسطین در سازمان ملل موافق‌اند اما آمریکا با وتوی قطعنامۀ عضویت فلسطین در سازمان ملل نشان داد که درباره فلسطینی‌ها در واقعیت چطور فکر می‌کند.

 واشنگتن فکر می‌کند که آن‌ها شایسته اینکه کشور خودشان را داشته باشند نیستند و تنها منافع اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد.

 آمریکا چشمش را به روی جنایت‌های اسرائیل  بسته و هدفش از این کار مجبورکردن فلسطینی‌ها به تسلیم مقابل اشغال‌گر است تا شاید برای همیشه آنها را از سرزمین‌شان بیرون براند. این سیاست تنها اثر معکوس دارد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند

دیگر خبرها

  • وتوی آمریکا علیه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • تحریم‌های خصمانه جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در حمایت از اسرائیل تحریم کرد
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • جلوه‌های اقتدار ارتش ایران برای جهانیان آشکار شده است
  • جمهوری اسلامی ایران هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست