Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:02:40 GMT

قتل در خمین و دستگیری سریع قاتل

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۶۱۳

قتل در خمین و دستگیری سریع قاتل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، کارآگاهان پلیس شهرستان خمین فردی را که در میدان دام شهر خمین مردی به قتل رسانده بود ساعتی پس از وقوع قتل شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ بهزاد فکوری فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: روز گذشته گزارشی از یک فقره درگیری منجر به جرح فردی در میدان دام شهرستان خمین به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی در محل حاضر شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که دو نفر به علت اختلافات مالی با یکدیگر درگیر شده اند و یکی از آن‌ها در این درگیری به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ فکوری افزود: بنابر این گزارش، پرونده برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان خمین ارجاع شد و موضوع شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: سرانجام پس از گذشت اندک زمانی از وقوع قتل در همان روز، مأموران انتظامی موفق شدند در ادامه تحقیقات انجام شده، قاتل را که مردی ۲۳ ساله بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پس از شناسایی مخفیگاهش، در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که با مقتول از قبل اختلاف حساب مالی داشته که در روز حادثه با یکدیگر درگیر می‌شوند.

او ادامه داد: پس از اعتراف صریح متهم به این قتل، پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال و متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل با چاقو پلیس استان مرکزی شهرستان خمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در قشم دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی اکبر جاویدان امروز (دوم اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران گفت :در پی وقوع یک فقره درگیری خیابانی منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای جزیره قشم، و متواری شدن قاتل ، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد قاتل پس از درگیری با مقتول ۲۵ ساله ، به مقصد یکی از استان های همجوار متواری شده است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از بازگشت متهم مطلع که با هماهنگی قضایی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود معترف شد، خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم