Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان و ۶۰۰ واحد مسکونی بنیاد برکت در تبریز، با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات چشمگیر این ستاد، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام، اقدامات بسیار ارزنده‌ای در بخش احداث مسکن، حمایت از زلزله‌زدگان و کمک به دولت در بحران‌های مختلف انجام داده است که به نمایندگی از مردم فهیم استان، از تلاش‌های ارزشمند این مجموعه قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اهمیت روزافزون احداث مسکن و وابستگی اقتصادی ده‌ها صنعت زیرمجموعه به این بخش، گفت: رونق ساخت‌وساز و احداث مسکن یکی از سیاست‌های جدی دولت است که با جدیت دنبال می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: رونق بخش مسکن، اشتغال جوانان و توسعه اقتصادی را نیز به دنبال خواهد داشت.

او گفت: اهمیت مسکن در زمان شیوع کرونا بیش از پیش ثابت شد و یکی از پیامد‌های مثبت این بیماری، توجه مردم به خانه و استفاده از ظرفیت‌های داخل برای حل مشکلات بود.

او با انتقاد از بلندمرتبه‌سازی‌های بی‌هدف و انتفاعی در برخی شهرها، گفت: احداث مسکن هدفمند، ارزان و مقاوم برای افراد فاقد مسکن، از جمله موضوعاتی است که با همکاری دولت و مجموعه‌هایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال انجام است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت مسکن بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام احداث مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر