Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری آریا از سمنان، سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم کمربندی جنوبی این شهر خبر داد.

 

حجت الله ذوالفقاری اظهار کرد: به منظور کاهش ترافیک درون شهری، تکمیل زیرساخت‌های جدید در قالب کمربندی‌های شمال و جنوب شهر در دستور کار شهرداری سمنان قرار دارد.

 

وی با بیان این که فاز دوم این کمربندی شامل حد فاصل پمپ گاز CNG تا سه راه کشاورز توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان در حال احداث است، تصریح کرد: طول فاز دوم کمربندی جنوبی شهر دو کیلومتر و محل تأمین اعتبار اختصاص یافته به این پروژه از محل اعتبارات شهرداری سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان افزود: برای اجرای این پروژه که شامل آزاد سازی، زیرسازی و جدول‌گذاری طول مسیر است بدون عملیات آسفالت ریزی اعتبار 25 میلیارد ریال پیش بینی شده که در صورت تأمین اعتبار آسفالت ریزی، این محور به صورت کامل در نیمه دوم سال جاری آماده بهره برداری می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: كمربندی سمنان شهرداری سمنان شهرداری سمنان فاز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،محمد امین افزود: این طرح علاوه بر اینکه بلوار قائم شمالی را به بلوار احمدی جنوبی و بزرگراه رحمت متصل می‌کند،  زمینه دسترسی  بهتر  کمربندی شیراز به حرم شاهچراغ (ع) و بافت تاریخی شهر را هم فراهم می کند.
امین اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه پیشرفت خوبی دارد و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد، اما یکی از مشکلات فرا روی ما در این طرح انتقال تیر‌های برق فشار قوی است که این موضوع در شورای تامین مطرح شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: با فرا رسیدن فصل گرما و افزایش مصرف برق در صورت جابه‌جا نکردن تیر‌های برق فشار قوی، این پروژه تا ۵ ماه به عقب می فتد. 
وی یکی از طرح‌های مهم در شهرداری منطقه ۵  را ساماندهی کمربندی جنوبی شیراز اعلام کرد و گفت: این طرح شامل ایمن‌سازی و دسترسی ایمن به کمربندی، نصب دوربین‌های کنترل و نظارت بر سرعت، اصلاح هندسی، اجرای نیوجرسی و  نصب تابلو‌های راهنمایی است که امیدواریم این پروژه هم تا پایان سال افتتاح شود.
امین اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تقاطع‌های غیر همسطح شیراز که هم‌اکنون در منطقه ۵ شهرداری در حال اجراست، مربوط به تقاطع نواب به کمربندی است که بخش نخست آن یعنی پل شماره یک از بلوار احمد بن موسی به کمربندی چندی قبل رونمایی شد و کل پروژه هم تا پایان سال به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر آغاز شد