Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@00:43:34 GMT

توليد؛ کليدواژه مجلس يازدهم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۶۲۶

توليد؛ کليدواژه مجلس يازدهم

خبرگزاری آریا- نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: تولید، کلیدواژه اصلی است که در مجلس جدید برای بهبود معیشت مردم، دنبال خواهیم کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای مهدی طغیانی افزود: اگر ظرفیت تولیدی کشور فعال شود، علاوه بر ایجاد اشتغال، مشکل بیکاری حل خواهد شد و معیشت مردم بهبود می‌یابد.
وی اضافه کرد: برای این منظور، قوانین و مقررات خوبی تصویب شده که بخش‌هایی از آن به نظارت نیاز دارد و مجلس در پی فعال کردن این نظارت است و بخش‌هایی مانند قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار و درگاه ملی صدور مجوز و قانون عملیات بانکی بدون ربا به اصلاح نیاز دارد که در اولویت ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای طغیانی گفت: اکنون نظام بانکی ما حامی تولید نیست و به نوعی خلق پول افسار گسیخته در نظام بانکی داریم.
وی اصلاح نظام مالیاتی کشور را از دیگر اولویت‌های مجلس جدید برشمرد و افزود: نظام مالیاتی کشور باید علاوه بر درآمدزایی برای دولت، سرمایه گذاری‌ها را به سمت تولید هدایت کند.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر خانه‌های خالی و اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نیز در اولویت مجلس جدید است.
آقای طغیانی با بیان اینکه اولویت اصلی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، جلب مشارکت مردم در اقتصاد است، اضافه کرد: متاسفانه مردم به اندازه کافی در تولید فعال نیستند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی گفت: با اجرای درست قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، باید به گونه‌ای عمل تا جوان‌های تحصیل کرده دانشگاهی را جذب کنیم تا در حوزه اقتصاد دانش بنیان، جهش ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولید کلیدواژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد

به گزارش «تابناک»، مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آخرین جلسه مجلس یازدهم چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود که این روز اختتامیه مجلس یازدهم خواهد بود.

وی همچنین اظهار کرد: شروع به کار مجلس دوازدهم دوشنبه هفتم خردادماه است که در همان روز مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم براساس پروتکل‌ها و مدارک مندرج در آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • فلسفی: اولویت مجلس آینده فسادستیزی و شفافیت باشد
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد