Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@00:29:00 GMT

بهره برداری از پارک سایه شیراز تا ۸۰ روز آینده

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۶۳۶

بهره برداری از پارک سایه شیراز تا ۸۰ روز آینده

شهردار منطقه ۱۱ شهرداری شیراز از بهره برداری پارک شش و نیم هکتاری سایه ظرف ۸۰ روز آینده خبرداد.

حمید برزگر در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا پروژه ساخت پارک سایه به تعویق افتاد که باتوجه به اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم این قول را به شهروندان می‌دهیم که تا ۸۰ روز آینده این پارک شش و نیم هکتاری به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پارک در شمال بلوار رسول اعظم، جنب پارک نماز واقع شده است، تصریح کرد: به دلیل کوهستانی بودن پارک سایه امکاناتی چون زیپ لاین و صخره نوردی زیر نظر هیئت صخره نوردی استان در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه ۱۱ شهرداری شیراز یادآور شد: این پارک به طور کامل برای معلولان مناسب سازی شده است و این افراد می‌توانند بدون نیاز به کمک به راحتی در پارک تردد کنند.

وی خاطرنشان کرد: طبیعت بکر این پارک با وجود دریاچه مصنوعی و فضای سبز بسیار زیبایی که از انواع گونه‌های گیاهی در آن وجود دارد فضای بسیار منحصر به فردی خلق کرده است.

کد خبر 425993

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر شیراز پارک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛فرماندار شهرستان فلاورجان در حاشیه بازدید از طرح تعریض پل فلاورجان در اتوبان ذوب آهن، محل تامین اعتبار این طرح را با برآورد ۵۶۰ میلیارد ریال را از طریق بودجه‌های ملی و استانی بیان کرد و افزود:تا کنون ۳۰ درصد از اجرای این طرح پیشرفت فیزیکی داشته که با تلاش شبانه روزی مرحله اول آن تا پایان سال جاری و مرحله بعدی در ۶ ماهه سال آینده بهره برداری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • بهره برداری از پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر
  • معاون رئیس‌جمهور پاسگاه محیط‌‍‌بانی مهدیشهر را بهره‌برداری کرد
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین
  • پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان