Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی قبادی گفت: بنا بر ضرورت اگر باز هم نسبت به توزیع اقلام معیشتی اعلام شود نیز مطمئنا از طریق سازمان‌ها و مردم مجدد در خدمت نیازمندان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی قبادی در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ با اشاره به اجرای سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان قزوین اظهار کرد: این رزمایش در سه مرحله اجرا شد که حاصل تلاش همه دست‌اندرکاران در ستاد همدلی و کمک مومنانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کسانی که تمکن و توان مالی دارند به یاری کسانی که این روزها به واسطه کرونا، شغل خود را از دست دادند و در مضیقه هستند، بشتابند نیز ما هم به همراه همه دستگاه‌ها و نهادها در استان بسیج شدیم.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: خوشبختانه در استان قزوین، در سه مرحله این رزمایش اتفاق افتاد که در گام اول ما 22 هزار سبد کالا، در گام دوم که در نیمه ماه رمضان بود 25 هزار سبد کالا و در مرحله سوم هم 30 هزار سبد کالا توزیع کردیم.

رزمایش کمک مومنانه صحنه‌ای به یادماندنی در استان خلق کرد

این مقام مسئول تصریح کرد: چیزی که این روزها ما شاهد هستیم، همدلی و همراهی و همکاری مردم در خلق یک صحنه به یادماندنی و رویداد تاریخی در این استان است.

قبادی ابراز کرد: ما خوشحال هستیم که مردمی این چنین عاشق همدیگر، نوع دوست و پایبند به اعتقادات دینی داریم و امروز مردم پیش‌روتر از ما بوده و در همه صحنه‌ها جلودار هستند و ما هم در کنار آن‌ها فعالیت می‌کنیم.

وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌ها در برگزاری رزمایش عنوان کرد: آن چیزی که در این رزمایش اتفاق افتاد، وحدت و همراهی بی‌نظیر مردم بود و همه مسئولین هم وظیفه داشتند که همراهی کنند و در استان قزوین صحنه به یاد ماندنی ثبت شد.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در پایان تاکید کرد: بنا بر ضرورت اگر باز هم نسبت به توزیع اقلام معیشتی اعلام شود نیز مطمئنا از طریق سازمان‌ها و مردم مجدد در خدمت نیازمندان هستیم، اما به عنوان سه گام اول، رزمایش کمک مومنانه به اتمام رسید.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • مروری بر چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی