Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@16:02:49 GMT

لاریجانی انتخاب قالیباف به ریاست مجلس را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۶۷۵

خرداد: علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در دوره‌های هشتم، نهم و دهم روز پنجشنبه با صدور پیامی خطاب به محمدباقر قالیباف، انتخاب وی به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.
به گزارش خرداد ،در متن پیام تبریک علی لاریجانی خطاب به محمدباقر قالیباف آمده است: انتخاب جنابعالی را که از فرماندهان دفاع مقدس و از مدیران زحمتکش در عرصه های مختلف نظام بوده اید، به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شما و سایر نمایندگان مجلس آرزوی موفقیت دارم.
منتخبان مجلس یازدهم محمدباقر قالیباف منتخب مردم تهران را به عنوان رییس مجلس برای سال اول مجلس یازدهم انتخاب کردند.
محمدباقر قالیباف در جریان انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با ۲۳۰ رای به عنوان رییس مجلس یازدهم برای سال اول انتخاب شد، سید مصطفی میرسلیم ۱۲ رای و فریدون عباسی از دیگر نامزدهای ریاست مجلس نیز ۱۷ رای کسب کردند. برچسب ها: لاریجانی ، قالیباف

منبع: خرداد

کلیدواژه: لاریجانی قالیباف مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف رییس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه مجمع انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار احمد خادم سید الشهدا تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با کسب ۱۴ رأی از مجموع ۱۴ رأی اعضای حاضر در جلسه به مدت چهار سال عهده دار سمت ریاست هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان شد.

کد خبر 6086398

دیگر خبرها

  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع