Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فلاحی روز پنجشنبه در پی انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری مزین به سال جهش تولید شده است در حوزه‌های سه گانه میراث فرهنگی، گردشگری و به ویژه صنایع دستی به دنبال تحقق دستیابی به این مهم هستیم.
او افزود:‌ با توجه به اینکه حوزه صنایع دستی و فعالیت‌ها در این بخش مشهود، ملموس و عینی است، این حوزه نقش مستقیمی در جهش تولید دارد و امسال برنامه‌ها و فعالیت‌ها در بخش صنایع دستی استان افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل توسعه آموزش، ارتقای سطح کیفی تولیدات و بسته‌بندی مناسب محصولات تولیدی را از الزامات برندسازی، رونق فروش و بازاریابی صنایع دستی برشمرد و تصریح کرد:‌ ۵۰ درصد موضوع در این حوزه بازاریابی، تجاری‌سازی و فروش محصولات است که باید با کیفی‌سازی تولیدات و بسته‌بندی در این زمینه اقدام شود.
فلاحی از حمایت از دستگاه‌های حامی تولیدکنندگان صنایع دستی در استان خبر داد و گفت: رونق عرضه و فروش تولیدات صنایع دستی استان نیازمند معرفی در فضای مجازی و بازاریابی الکترونیکی است که در راستای تحقق این مهم آماده همکاری و مشارکت لازم با تولیدکنندگان و فعالان این بخش هستیم.
او با تاکید بر مشارکت فعالان این بخش در قالب مجموعه‌های مردم‌نهاد برای معرفی محصولات و تولیدات صنعتگران صنایع دستی استان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در زمینه معرفی و برندسازی تولیدات صنایع دستی از سوی این مجموعه فعالیت‌های مناسبی را شاهد باشیم که معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی نیز در این زمینه همکاری و حمایت لازم را انجام خواهد داد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد:‌ قرارگیری استان در ردیف استان‌های پیشرو در تجارت الکترونیک صنایع دستی از هدفگذاری‌های اساسی این اداره کل در سالجاری است که در راستای تحقق این مهم آماده همکاری با اداره کل پست استان هستیم.

برچسب‌ها استان اردبیل وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی صنایع دستی استان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز بازدید از شهرستان اشتهارد، با امام جمعه محترم و دادستان این شهرستان دیدار کرد و همچنین از بنا‌های تاریخی این شهرستان از جمله امامزاده سلیمان (ع)، مجموعه صیادیه، مسجد جامع اشتهارد و مجتمع گردشگری روستای جارو بازدید کرد.
رحیم خاکی افزود: بر اساس اعتبارات ابلاغ شده، امسال بخشی از مرمت امامزاده سلیمان پیش برده می‌شود که در فاز اول مطالعات و استحکام‌سازی بنای شبستان است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز در این بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان بازدید و بر رفع موانع این طرح‌ها تأکید کرد و گفت: امسال امید می‌رود با پیشبرد طرح‌های گردشگری اشتهارد از جمله مجموعه گردشگری روستای جارو و پروژه دستکند‌های صخره‌ای اشتهارد تحولی در افق گردشگری این شهرستان ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان