Web Analytics Made Easy - Statcounter

لقمان خسروپور روز پنجشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوکان بر لزوم احیای واحدهای تولیدی راکد تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین راه‌های رفع مشکلات اقتصادی موجود توجه و حمایت از بخش تولید داخل است که باید همه مسوولان برای تحقق آن تلاش مضاعف داشته باشند.

وی افزود: وظیفه تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان است تا ضمن رعایت چارچوب‌های قانونی، حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات این بخش را مورد توجه جدی خود قرار دهند و از تولیدات داخلی حمایت جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در سال جاری بایستی اجرای برنامه‌هایی همچون شناسایی واحدهای تولیدی فعال، افزایش اشتغال آن‌ها و جلوگیری از کاهش ظرفیت تولید آن‌ها در دستور کار باشد تا بتوان از ظرفیت تولیدات آنها استفاده کرد.

وی بر ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی فعال تاکید کرد و ادامه داد: باید به منظور احیای مجدد واحدهای تولیدی راکد، تکمیل طرح‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت فیزیکی مناسب و بهره‌برداری از آن‌ها در دستور کار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری بوکان گفت: در سال جهش تولید مدیران باید ایده و سازوکارهای خود را در این زمینه ارایه کنند تا میزان تولیدات داخلی افزایش پیدا کند.

خسروپور با بیان اینکه شهرستان بوکان دارای ظرفیت خوبی در بخش صنعت و کشاورزی است، بیان کرد: مدیران شهرستانی خود را دچار روزمرگی نکرده و برای جهش تولید، جهادی عمل کنند.

وی از تشکیل واحد کارشناسی حوزه اقتصادی در فرمانداری بوکان خبر داد و افزود: با تشکیل این بخش تلاش خواهد شد که مشکلات واحدهای تولیدی و بخش خصوصی با همکاری این واحد حل شود.

وی افزود: با توجه به پر شدن فضای شهرک صنعتی بوکان و مشکل اختصاص زمین به متقاضیان جدید و همچنین نبود زمین منابع ملی در حاشیه شهرک صنعتی باید الحاق قسمت‌هایی از زمین‌های اطراف به این شهرک با توافق با مالکان از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی استان پیگیری شود.

وی از راه‌اندازی کارخانه تولید کنسانتره از سنگ آهن در جنب معدن آهن این شهرستان توسط بخش خصوصی نیز خبر داد و گفت:  مشکل تامین برق و آب این کارخانه از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان باید پیگیری شود یا سرمایه‌گذار طرح نسبت به تعیین مکان جدیدی اقدام کند.

هریک از مسوولان اجرایی نیز به بیان دیدگاه‌های و پیشنهادات خود در این زمینه پرداخته و شماری از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران حاضر در جلسه نیز به بیان مشکلات واحدهای خود پرداختند.

بوکان قطب مهم بخش صنعتی و کشاورزی آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

برچسب‌ها جهش تولید اشتغال زایی بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید اشتغال زایی بوکان جهش تولید اشتغال زایی بوکان واحدهای تولیدی رفع موانع جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در این مراسم از زحمات محمد دهقان بنادکی تقدیر و احمد آخوندی ابراهیم آباد به عنوان سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد.

سرپرست فرمانداری مهریز در این مراسم تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از اولویت برنامه‌های خود دانست و گفت: شهرستان مهریز درای پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی است و با توجه به نزدیکی به مرکز استان برنامه‌های متعددی در راستای یزد نوین برای مهریز در نظر گرفته شده است.

احمد آخوندی افزود: امیدواریم با وحدت و همدلی و همراهی مردم و کمک مسئولان، طرح‌های نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری برسد.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد هم از جابجایی و تغییر برخی مدیران و مسوولان استان خبر داد و تصریح کرد: در همه حوزه‌ها و ادارات کل و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها احتمال تغییر وجود دارد، همانگونه که تغییرات تاکنون حاصل شده است.

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه
  • بومی‌سازی تجهیزات آب و هواشناسی + فیلم