Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:51:40 GMT

قتل مادر توسط پسرش در زنجان

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۷۳۹

قتل مادر توسط پسرش در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: پسری در زنجان، مادر خود را به قتل رساند.

سرهنگ جعفر رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای قتل مادر توسط پسر خود در زنجان، اظهار کرد: روز یکشنبه (۴ خرداد) مصادف با عید فطر، قاتل برای ملاقات مادرش که در آپارتمانی واقع در شهرک رجایی زندگی می‌کرد، می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته وی در ابتدا برای جنایت به محل مراجعه نکرده ولی بعد از گذشت دقایقی، مادر و فرزند با یکدیگر جدل کرده و پسر با چاقویی که در منزل بوده به مادرش حمله کرده و ضرباتی به شکم وی وارد می‌کند و سپس با جسم سختی به سر وی ضربه می‌زند که منجر به فوت می‌شود و قاتل نیز از محل حادثه فرار می‌کند.

وی با بیان اینکه پسر مقتول حدود ۲۰ سال سن داشته و از بیماری اعصاب رنج می‌برده و تحت مداوای روانپزشک بوده است، افزود: مادر ۴۵ ساله حدود یک ‌سالی مقیم تهران بوده و قصد فروش آپارتمان خود در زنجان را داشته است که نزدیکان مقتول پس از سه روز به محل حادثه (منزل مقتول) برای جویای وضعیت وی مراجعه می‌کنند که با جسد او مواجه می‌شوند.

این کارآگاه با بیان اینکه قاتل روز گذشته (۷ خرداد) توسط همکاران پلیس آگاهی استان دستگیر شده و همه ماجرای قتل را شرح داده است، تصریح کرد: به گفته قاتل، آنقدر مورد بی‌مهری از سوی والدین خود قرار گرفته بودم که ناچار بودم چنین اقدامی را انجام دهم و احساس می‌کردم که مهریه گرفتن مادرم از پدرم، به زندگی ما لطمه وارد می‌کند و من دچار سردرگمی انتخاب بین مادر و پدرم شده بودم.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه همیشه نابه‌سامانی‌های خانوادگی و طلاق منجر به اتفاق افتادن این ماجراها می‌شود، خاطرنشان کرد: به مردم و خانواده‌ها توصیه می‌کنیم با یکدیگر سازش کرده و کمتر به طلاق فکر کنند، زیرا طلاق سبب می‌شود تا فرزند بین بد و بدتر کسی را انتخاب کند و در ذهن خود تصمیم به حلاجی کردن خوب بودن هریک از والدین کرده که انتخاب هر یک موجب بی‌مهری از سوی فرد دیگر، ایجاد کینه و سبب هنجارشکنی‌ در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قتل زنجان جنايت استانی اجتماعی مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل درختان جنگلی؛ گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، فرمانده انتظامی گرگان گفت: با انتشار تصاویر قطع درختان جنگل قرن آباد در فضای مجازی، ماموران این موضوع را ویژه بررسی کردند.

علی تجری افزود: ماموران پس از شناسایی متهم، در یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل درختان جنگلی؛ گرگان
  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • جدال زن ۶۰ ساله و خرس در ارتفاعات پیرانشهر/ روایت ماجرا از زبان پسرش+ تصویر دلخراش زن در بیمارستان
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!