Web Analytics Made Easy - Statcounter

چادرنشین از کمک ۵۲۰ میلیون ريالی کانون امام علی(ع) نکا به نیازمندان در راستای رزمایش کمک مومنانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

« مجتبی چادرنشین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: با توجه به فرمایشات رهبری در راستای کمک مومنانه، اعضای کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا و بسیجیان این مسجد، در رزمایش همدلی و کمک مومنانه با تهیه و توزیع 350 بسته‌ معیشتی در این پویش شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: در طول ماه مبارک رمضان امسال مسجد امام جعفر صادق(ع) و کانون فرهنگی هنری امام علی(ع)، پایگاه کمک مومنانه شد تا همه با هم برای کمک به یکدیگر تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: همه ما از کودکی با کمک به نیازمندان و به خصوص در ماه رمضان با الگوپذیری از امام علی(ع) آشنا بودیم و کم و بیش در طول سال های مختلف این کار انجام می شد و امسال با دستور رهبری این کار قوت بیشتری گرفت.

 

چادرنشین از کمک 520 میلیون ريالی کانون امام علی(ع) نکا به نیازمندان در راستای رزمایش کمک مومنانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این کمک ها در قالب 350 بسته معیشتی در بین نیازمندان کوی مهرگان نکا توزیع شد.

 

وی با اشاره به تلاش ها و کمک های کانون امام علی(ع) نکا در زمان شیوع و مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: کمک های این کانون تنها به توزیع بسته های معیشتی خلاصه نشد بلکه توزیع بسته های بهداشتی، گندزدایی، تب سنجی و ضدعفونی از دیگر فعالیت های جوانان پا به کار این کانون بود.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: کمک‌های جهادی خیران و مردم در ماه رمضان با عنوان کمک مومنانه در رزمایش مواسات، با دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و همدلی به محرومان اتفافات خوبی بود که با هدایت و رهبری روحانی این مسجد کارهای مهمی اتفاق افتاد و نیازمندان واقعی شناسایی و برای کمک به آنان اقدام شد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش همدلی کمک مومنانه بچه های مسجد مسجد امام جعفر صادق ع کانون امام علی ع کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را پخش کردند که امام جماعت یک مسجد در عراق از طریق بلندگو از مردم برای جلوگیری از حمله به مسجد درخواست کمک می‌کند.پ

به گزارش فرارو، این ویدئو نشان می‌دهد که امام جماعت در مناره مسجد ایستاده و درخواست فوری از مردم می‌کند تا از حمله گروهی به مسجد جلوگیری کنند.

به گفته شاهدان عینی، مهاجمان از اهالی محله بودند که قبلا با مدیریت مسجد اختلاف داشتند.

رسانه‌های عراقی توضیح دادند که مهاجمان با حمل چاقو وارد مسجد شدند و هرج و مرج ایجاد کردند و برخی از اموال مسجد را تخریب کردند.

اما نیرو‌های امنیتی توانستند اوضاع را کنترل کرده و دو نفر از مهاجمان را دستگیر کنند و بقیه متواری شدند.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان